• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En tråd om CWC

Tänkte sälja av lite i helgen. Nån i tråden kanske är intresserad av denna W10 från -76.
20250120_121504.jpg
Jag är intresserad

IMG_4182.jpeg

Nån som har tips på ett olivgrönt nato, förutom CWC’s egna?
Köper mina nato från @Singular, gjort i över 10 år. Alltid varit nöjd 👍🏼

Bild från arkivet 😎
IMG_2781.jpeg

CWC släppte nyligen (ett par månader sedan) en mkt begränsad upplaga i titan ihop med ett företag som heter TGN. Riktigt snyggt. Den sålde tydligen slut fort, men det är väl inte otänkbart att de släpper fler. Misstänker att de vill/behöver slå ut kostnaderna (utvecklingsarbetet och verktygen) på fler enheter.

På ett forum pratades det om "grade 5 titanium case with FXD lugs, 20mm lug spacing, 41.5mm case, 12mm thickness, 12-hour bezel, an ETA F06.402 HAQ, AR sapphire, X1-C3 Super-LumiNova"

IMG_0855.jpeg

IMG_0852.jpeg

IMG_0853.jpeg

IMG_0854.jpeg

Senast ändrad:
CWC släppte nyligen (ett par månader sedan) en mkt begränsad upplaga i titan ihop med ett företag som heter TGN. Riktigt snyggt. Den sålde tydligen slut fort, men det är väl inte otänkbart att de släpper fler. Misstänker att de vill/behöver slå ut kostnaderna (utvecklingsarbetet och verktygen) på fler enheter.

På ett forum pratades det om "grade 5 titanium case with FXD lugs, 20mm lug spacing, 41.5mm case, 12mm thickness, 12-hour bezel, an ETA F06.402 HAQ, AR sapphire, X1-C3 Super-LumiNova"

IMG_0855.jpeg

IMG_0852.jpeg

IMG_0853.jpeg

IMG_0854.jpeg
Ja hoppas en liknande kommer ut till allmänheten framöver. Den där var väl bara tillgänglig för betalande prenumeranter av grey Nato som jag förstod det. Riktigt fräsig iaf!

Hej,
Den enda anledningen är att jag läst att kriminella har fått klockor och guld beslagtagna. Nu i efterhand slog det mig att jag inte har något bevis på att jag köpt klockan och tänkte därför fråga om det är jag som gör en höna av en fjäder.
Det låter lovande att du och andra flyger runt med klockor utan problem. Jag tar självklart inte med mig boxen, men funderade på att ta med cert ifall det kan gynna bevis om att det inte handlar om stöldgods. Men det verkar nog dumt då.
Jag har inte tänkt att sälja klockan då jag betalade ett pris likt vad de går för hemma i Sverige. Även här ökar de i värde jämfört med det från AD.

Tack för ditt konstruktiva svar.

IMG_0855.jpeg

IMG_0852.jpeg

IMG_0853.jpeg

IMG_0854.jpeg
Enligt nyhetsbrev idag från CWC är den på gång!

"Our new range of Titanium divers watches coming soon, follows on from the incredibly successful TGN CWN1 together with a Titanium Military strap made especially for the new case."

Titanremmen finns redan på hemsidan.

Enligt nyhetsbrev idag från CWC är den på gång!

"Our new range of Titanium divers watches coming soon, follows on from the incredibly successful TGN CWN1 together with a Titanium Military strap made especially for the new case."

Titanremmen finns redan på hemsidan.

Jo, jag såg det också. Det ska bli kul att se mer detaljer om deras titansatsning.

För de som inte prenumererar på deras nyhetsbrev så löd deras meddelande så här:
IMG_0859.jpeg

Tillbaka
Topp