Vilken perfekt matchning, Cheapest NS?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken perfekt matchning, Cheapest NS?
Tack Stämmer bra!Vilken perfekt matchning, Cheapest NS?
19 eller 20 mm?Tack Stämmer bra!
Körde 19mm19 eller 20 mm?
Om du kan tänka dig SBS så är det nog svårt att komma billigare undan än den som ligger ute nu. Saknar min, får bli en ny framöver. Vill dock hs den vanliga och inte SBS...OT: Väldigt tjusig påse! Har också sytt en egen till min kaffepanna, det känns mycket trevligare. Väldigt fint tyg också, var har du köpt det?
OnT: Har spanat väldigt mycket på SBS men är rädd för att den svarta boetten kommer att vara för tråkig i längden. PVD är coolt (och stenhårt) men det tar också bort charmen lite för boetten tappar formen när allt har samma finish. Svårt val! Stor fördel utan datum för övrigt, både snyggare och som du säger så slipper man ändra datum. Nu ska bara sommartiden bort så behöver man bara ställa tiden när man byter batteri.
Onekligen ett väldigt bra pris och den ser ut att vara i fint skick. Kan inte bestämma mig för om jag vill ha en PVD eller inte...Om du kan tänka dig SBS så är det nog svårt att komma billigare undan än den som ligger ute nu. Saknar min, får bli en ny framöver. Vill dock hs den vanliga och inte SBS...
Avslutad - CWC sbs prisbump 3500kr
Ngn som är sugen på en grym dykare, köpt här på forumet. Klockan är från 2014, fick nytt batteri 2019. Skickar med det oanvända Nato-bandet på bilden. Affär endast med swish. Tack KS för annonsplatsenklocksnack.se
Bör väl inte vara vidare svårt att få tag på utbytesverk? En sådan liten rackare kan man väl kosta på några kronor.Tyvärr går den inte...
Ser kanonfin ut. Byt verk!Tyvärr går den inte...
Bör väl inte vara vidare svårt att få tag på utbytesverk? En sådan liten rackare kan man väl kosta på några kronor.
Tips på vart kan man hitta ett lämpligt verk?Ser kanonfin ut. Byt verk!
Har sett på eBay men det finns säkert på flera ställen.Tips på vart kan man hitta ett lämpligt verk?
Vad är det för ett trevligt band du kör?Denna är på dygnet runt.
Ett Phoenix som jag har kortat och klippt av flärpen på.Vad är det för ett trevligt band du kör?
TGB 30/40?Grym klocka
Poäng till den som vet vilket fordon jag sitter i!
Indeed! TGB30 i detta fallTGB 30/40?
Undrar över om RN Diver utan dag/datum har ghost date?
Tack för infon.Sitter samma ETA 955.122 day/date i SBS och RN, så ja. Märks t.ex i min 83:a.