• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En tråd om CWC

6AF7F564-D31A-4C18-BB3F-E527E23204D0.jpeg
Vilken perfekt matchning, Cheapest NS?

OT: Väldigt tjusig påse! :woot: Har också sytt en egen till min kaffepanna, det känns mycket trevligare. Väldigt fint tyg också, var har du köpt det?

OnT: Har spanat väldigt mycket på SBS men är rädd för att den svarta boetten kommer att vara för tråkig i längden. PVD är coolt (och stenhårt) men det tar också bort charmen lite för boetten tappar formen när allt har samma finish. Svårt val! Stor fördel utan datum för övrigt, både snyggare och som du säger så slipper man ändra datum. Nu ska bara sommartiden bort så behöver man bara ställa tiden när man byter batteri. 😁
Om du kan tänka dig SBS så är det nog svårt att komma billigare undan än den som ligger ute nu. Saknar min, får bli en ny framöver. Vill dock hs den vanliga och inte SBS...

Om du kan tänka dig SBS så är det nog svårt att komma billigare undan än den som ligger ute nu. Saknar min, får bli en ny framöver. Vill dock hs den vanliga och inte SBS...
Onekligen ett väldigt bra pris och den ser ut att vara i fint skick. Kan inte bestämma mig för om jag vill ha en PVD eller inte... 😬

Tillbaka
Topp