Jodisalt
Silver
Ser fina ut! Gillar färgerna du köpt
Det va ju synd att de också ligger i UK.
Haha visst är det? Dock är de snart framme, skickades i torsdags och är redan i Sverige
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser fina ut! Gillar färgerna du köpt
Det va ju synd att de också ligger i UK.
Du ska alltid betala moms, men tullavgift slipper du under 1600 kr. Tullavgiften är oftast bara någon struntsumma (olika procentsatser beroende på vara), det är momsen och hanteringsavgiften som är det sugiga.Är det jag som missförstått tullverket när det står på hemsidan att varor över 1600kr ska man betala moms på? Med andra ord ska du inte behövt betala moms på 30 pund!
Väldigt flummigt!
Du ska alltid betala moms, men tullavgift slipper du under 1600 kr. Tullavgiften är oftast bara någon struntsumma (olika procentsatser beroende på vara), det är momsen och hanteringsavgiften som är det sugiga.
Kan tillägga att tullavgiften för klockor i icke ädelmetall är 8kr och 40öre.Du ska alltid betala moms, men tullavgift slipper du under 1600 kr. Tullavgiften är oftast bara någon struntsumma (olika procentsatser beroende på vara), det är momsen och hanteringsavgiften som är det sugiga.
https://www.cousinsuk.com/ brukar vara bra för reservdelarHar en G10 från 89 på ingång och jag behöver sannolikt byta glaset. Finns detta att uppbringa i Sverige? Om det inte finns här, har ni något tips på handlare/nätsida utomlands?
Behöver du verkligen byta glaset? Tänk på att de har plexi/plast så är det repor så behöver du bara putsa det liteHar en G10 från 89 på ingång och jag behöver sannolikt byta glaset. Finns detta att uppbringa i Sverige? Om det inte finns här, har ni något tips på handlare/nätsida utomlands?
Som sagt har jag inte fått hem klockan ännu, men bilderna visar ett rejält nagg i kanten på glaset, så det verkar dom det behövs bytas av den anledningen. Repor är ju patina på en issued CWC annarsBehöver du verkligen byta glaset? Tänk på att de har plexi/plast så är det repor så behöver du bara putsa det lite
Tradera? Du slog migHar en G10 från 89 på ingång och jag behöver sannolikt byta glaset. Finns detta att uppbringa i Sverige? Om det inte finns här, har ni något tips på handlare/nätsida utomlands?
Jajamensan! Det var dock inte många kronor ifrån mitt maxbud....phu!Tradera? Du slog mig
Har en G10 från 89 på ingång och jag behöver sannolikt byta glaset. Finns detta att uppbringa i Sverige? Om det inte finns här, har ni något tips på handlare/nätsida utomlands?
Den bästa vilan, närmsta matta
Mumma! Har börjat bli sugen på en sån där.
Otroligt fin! Inte så ofta kronograferna dyker upp här.
Och det har den inte fått på den bilden hellerLängesedan denna fick vristtid.
OK! Men Wrist time då?Och det har den inte fått på den bilden heller
Japp!OK! Men Wrist time då?
Har varit sugen på en sån där i typ hundra år men priset känns lite väl saftigt. Priserna på bukten känns bara för mycket, åtminstone för de modernare. Haft en som jag sålde, det ångrade jag.
Den där blir kanon med nytt glas. G10 är en cool liten krigare!Då anlände den för ett par dagar sedan. Från 89. Japp, det var en genomgående spricka, men jag har fått tips om att ersättningsglaset heter 316 ATC och det fanns att beställa från nätet, så det kommer nog lösa sig.
Jo de är inte så lätta att hitta till ett bra pris. Men man vet aldrig om CWC börjar tillverka dem igenHar varit sugen på en sån där i typ hundra år men priset känns lite väl saftigt. Priserna på bukten känns bara för mycket, åtminstone för de modernare. Haft en som jag sålde, det ångrade jag.
Nej precis, innan de tog slut såldes reissuen för typ 25k. Ganska dyrt men en jävligt fin klocka.Jo de är inte så lätta att hitta till ett bra pris. Men man vet aldrig om CWC börjar tillverka dem igen
Nej precis, innan de tog slut såldes reissuen för typ 25k. Ganska dyrt men en jävligt fin klocka.