finnirgens
Silver
Bra med rätt spamDubbelpostar en lumeshot också, sen ska jag sluta spamma tråden. Gillar verkligen pilen vid tolv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra med rätt spamDubbelpostar en lumeshot också, sen ska jag sluta spamma tråden. Gillar verkligen pilen vid tolv.
Bästa dykaren enligt mig. Hakade på trenden med no-date och sålde min med T-tavla med day-date. Det kan jag ångra lite idag, trots att Davvan slagit fast att dykare med day-date inte är något att stå sig efter.Blir en post här istället för i fredagstråden. Happy Friday!
Håller ändå med @Davvan på den punkten.Bästa dykaren enligt mig. Hakade på trenden med no-date och sålde min med T-tavla med day-date. Det kan jag ångra lite idag, trots att Davvan slagit fast att dykare med day-date inte är något att stå sig efter.
Har inte ofta rätt i stort, men här viker jag mig aldrig.....never!! Det är Rolex fel......Håller ändå med @Davvan på den punkten.
Den där är riktigt snygg!Lite sköna militärprylar.
Grymma, lägg undan en till mig.Om någon tycker det är kul med en matchande kniv till sin klocka så missa inte att hugga en sån här:
Hade några överAvslutad - The Genuine British Army
EDIT: Hittade en till i lådan! Först till kvarn :) Har 4st oanvända. Single blade. Tillverkade i Sheffield av Eggington åt MOD. Vet inte hur gamla dom är. Mäter 9cm hopfälld. 350kr/st inkl. spårbar frakt. OBS! Säljes endast till personer över 21 år.klocksnack.se
Hur kan du Boris?Hallå i tråden!
Är det någon som är sugen på att byta till sig denna mot en CWC RN som är polerad? Gärna Quartz.
Jag vet inte riktigt om det är så klokt egentligen. Men jag tycker dom sletna RN dykarna är så mysiga. Måste prova en.Hur kan du Boris?
Hugg den @Scipio!
Destro är min passion, men de klockorna jag äger vill jag inte byta bort.Hur kan du Boris?
Hugg den @Scipio!
Juni/Juli svara de mig för någon vecka sen.CWC G10 GS med datum har varit slutsåld hos CWC i flera månader nu. Har lämnat mejladress för att få notis om det kommer kommer in för cirka tre månader sen men knäpptyst och fortfarande slut. Någon som vet något? Annars får jag dra iväg ett mejl till dom.
Du kan be dem dra av brittiska momsen. Det frågade jag om förra veckanJag är så laddad på en CWC SBS och kan tänka mig att beställa online men hur funkar det nu med brexit? Är det moms och tull som gäller eller kan CWC skicka från innanför tullarna?
Är man någon typ av räddningsarbetare, polis , militär så får man 10% rabatt också.Låter bra! Jag får dra iväg ett mail och fråga.
Dubbelpost eller inte. Grym klocka. Däremot bandet känns inte riktigt "tactical".Nu blir det ju nästan lite dubbelpost.
Men hitta ett band med lite färg.
Det får nog bara vara på en kort stund.
Nja. Förväntar man sig bli blodig såDubbelpost eller inte. Grym klocka. Däremot bandet känns inte riktigt "tactical".