• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En tråd om CWC

Dubbelpostar en lumeshot också, sen ska jag sluta spamma tråden. Gillar verkligen pilen vid tolv.
B4209C5F-40BA-4630-94E2-D4B75BDD9C20.jpeg
Bra med rätt spam😀

Om någon tycker det är kul med en matchande kniv till sin klocka så missa inte att hugga en sån här:
Hade några över :D

Om någon tycker det är kul med en matchande kniv till sin klocka så missa inte att hugga en sån här:
Hade några över :D
Grymma, lägg undan en till mig.

CWC G10 GS med datum har varit slutsåld hos CWC i flera månader nu. Har lämnat mejladress för att få notis om det kommer kommer in för cirka tre månader sen men knäpptyst och fortfarande slut. Någon som vet något? Annars får jag dra iväg ett mejl till dom.

CWC G10 GS med datum har varit slutsåld hos CWC i flera månader nu. Har lämnat mejladress för att få notis om det kommer kommer in för cirka tre månader sen men knäpptyst och fortfarande slut. Någon som vet något? Annars får jag dra iväg ett mejl till dom.
Juni/Juli svara de mig för någon vecka sen.

Jag är så laddad på en CWC SBS och kan tänka mig att beställa online men hur funkar det nu med brexit? Är det moms och tull som gäller eller kan CWC skicka från innanför tullarna?

Tillbaka
Topp