Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpte min på eBay. Avgifterna blev facila 75 riksdaler.Säljs många begagnade i bra skick på eBay, av privatpersoner i Storbritannien. Man åker dock på tull och moms ändå.
Verkar vara ett rent lotto med import från UK just nu, jag köpte ett cwc armband, importen kostade mig 50% av vad bandet gjorde. Det var inte så kul!Köpte min på eBay. Avgifterna blev facila 75 riksdaler.
Oj j-vlar!!Verkar vara ett rent lotto med import från UK just nu, jag köpte ett cwc armband, importen kostade mig 50% av vad bandet gjorde. Det var inte så kul!
DHL levererade. Tog tre dagar efter order, beställde 4/5 och fick den 7/5Postnord eller DHL? Hur lång tid tog det från order till leverans?
Den där var inte dålig! GrattisChronograph idag. Riktigt trevlig!
VadFortsätter att misshandlas och kränkas utan gnäll
Vad
Har
Du
Gjort
???
Badat i syra eller stått i vägen för sandblästring??
Kapat betongtakpannor. Och svettats.Vad
Har
Du
Gjort
???
Badat i syra eller stått i vägen för sandblästring??
Ha!Kapat betongtakpannor. Och svettats.
Ref på denna?Nu på land igen.. Finns det några såna här fast i PVD på forumet (SBS no date?)
Ref på denna?
F*n vad snyggt! Måste verkligen ge den där mer handledstid!Beställde ett MN-band från Erika's Originals. Tycker själv att kombinationen blev riktigt bra och sömmen matchar sekundvisaren fint.
Från Erika går det att beställa straps till klocka med fasta bandstift om man mejlar separat. Bandet kommer då med en skruvnit så att man sätta på bandet.
Precis en sådär ligger i köpkorgen hos henne, dock ett annan kulör.Beställde ett MN-band från Erika's Originals. Tycker själv att kombinationen blev riktigt bra och sömmen matchar sekundvisaren fint.
Från Erika går det att beställa straps till klocka med fasta bandstift om man mejlar separat. Bandet kommer då med en skruvnit så att man sätta på bandet.
Precis en sådär ligger i köpkorgen hos henne, dock ett annan kulör.
Hur upplever du skruven?
Det är det enda som gör att jag tvekar.
Kör mitt franska band idag
Vad är det för färgkombination? När jag såg bilden igår trodde jag det var svart/orange, men detta ser mer mörkgrön ut?När den sitter på armen tänker jag inte på skruven alls. Möjligen kan jag tycka att skruven samt dlc-coatingen har lite sämre finish än övriga metalldelar. Hade även smårepor vid leverans men inget som bekymrar mig. Utseendemässigt tycker jag varken den gör till eller från.
Grön, stämmer! Det är den som heter Original MN Strap. 19 mm bred och det passar bra på G10 GS. 18 hade nog också funkat men blir nog lite luft mellan hornen då.Vad är det för färgkombination? När jag såg bilden igår trodde jag det var svart/orange, men detta ser mer mörkgrön ut?
Bild?Har ni några tips på gummi som passar till CWC fasta bandstift? Testade med ett gummi från en Garmin och det var inte helt dumt faktiskt
Knäppte ingen… Testade snabbt med frugans Men ska ordna det
Snyggt, det var fan ganska smart!