https://www.cwcwatch.com/collections/divers-watchesTänkte köpa en CWC-kvartsdykare. Vart är smidigast att göra det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
https://www.cwcwatch.com/collections/divers-watchesTänkte köpa en CWC-kvartsdykare. Vart är smidigast att göra det?
Ville bjussa på en liten bild
Vilken färg på Nato bör man köra. Lite kluven. Svart, grå, grön eller sand?
Såg först nu att klockan såg enormt ut i denna vinkel.
Vilken färg på Nato bör man köra. Lite kluven. Svart, grå, grön eller sand?
@Floduttern det såg helt ok ut. Men i mitt tycker bör nog denna vara på ett "vanligt" Nato.Grått är det som gäller Frågan är snarare vilken nyans av grått som gäller Möjligen PVD på svart...
RAF issued 73
Stämmer. Den du köpte av mig. Jag köpte den ny från SilvermansDär är ju min RN igen! Känner igen repan vid 9 minuter på vridringen!
Tack Vart dock lite fel. Är givetvis en Royal Navy. Kuriosa är att det är 0552/924-3306 märkt 3xxx/73. Första batchen issued militärklockor från CWC någonsin om jag är korrekt underrättad.Najs! Gamla CWC-loggan är verkligen snyggare än den "nya". Clean och snyggt typsnitt med perfekt spärrning! Gillar
Visst, har du en nodate non issued quartz med T-tavla i hyfsat skick så kan du få byta till dig min.Om någon sitter på en dykare "day date" som du vill bli av med - hojta!!
Visst, har du en nodate non issued quartz med T-tavla i hyfsat skick så kan du få byta till dig min.
Kollade på den på cwc sida alldeles nyss. Riktigt fin. Vad har du att säga om den? Vad har den för mått?
Klassisk i designen, den har en stil som jag gillar. Enkel, snygg, bekväm. Väldigt mycket klocka för pengarna. Tror den är 39mm. Jag uppfattar den som "liten", jag glömmer bort att jag har den på mig för den är så bekväm att bära. Jag ska försöka hitta ett brunt slitet lädernato till den, tror på den kombon. Bra klocka.Kollade på den på cwc sida alldeles nyss. Riktigt fin. Vad har du att säga om den? Vad har den för mått?
Den ena behöver inte utesluta den andra.
Nu kör jag den till allt. Det finns inget behov av att ta av den. Idag har den varit med på båten och dragit upp krabbor, åkt vattenrutchkana och slutligen på gymmet.
Jag var bra sugen på en Seiko Sla017 62mas men min Cwc-dykare håller köpsuget borta just nu.
Visst är det så, men jag vill ha ett stort sug för lägga upp de pengarna för en klocka. Det suget finns inte nu. Jag är t.o.m. öppen för att sälja min Sub. Den får också vila nu när denna going får all handledstid.Den ena behöver inte utesluta den andra.
Varje gång jag köper en ny klocka så tänker jag att jag lika gärna kan sälja alla andra.Visst är det så, men jag vill ha ett stort sug för lägga upp de pengarna för en klocka. Det suget finns inte nu. Jag är t.o.m. öppen för att sälja min Sub. Den får också vila nu när denna going får all handledstid.
Tvärt emot mig då.Tänk först - köp sedan!
Det som skiljer min Cwc från nästan alla andra klockor jag ägt är att den bär på en historia. Inte bara modellen eller märket utan det enskilda exemplar som jag äger. Jag känner inte till historien i detalj men jag tror mig veta att den är kall, hård, blöt & smutsig men består också av gemenskap, precision, och jävlaranamma. Sånt gillar jag.Varje gång jag köper en ny klocka så tänker jag att jag lika gärna kan sälja alla andra.
Synd att inte den känslan består.
Det där bandet, vad är det för ett?Visst är det så, men jag vill ha ett stort sug för lägga upp de pengarna för en klocka. Det suget finns inte nu. Jag är t.o.m. öppen för att sälja min Sub. Den får också vila nu när denna going får all handledstid.
Det har jag gjort själv. Nä, skojade bara. Det heter Zuludiver marine nato, Royal straps säljer det. Jag badar med det och det torkar fortare än jag trodde.Det där bandet, vad är det för ett?