jakebarnes
Basic
Har ett MN-band som jag köpt här på forumet, men det funkar inte på min CWC, eftersom den har fasta stift och spännet på bandet är för brett. Vad har ni andra som har MN för lösning? Någon som har till salu? @Seikosthlm ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu är de ju långt från optimalt men om det är ytterst lite som saknas kanske man kan ge spännet lite "snabbpatina" genom att dra sidorna lite mot typ asfalt eller betong.Har ett MN-band som jag köpt här på forumet, men det funkar inte på min CWC, eftersom den har fasta stift och spännet på bandet är för brett. Vad har ni andra som har MN för lösning? Någon som har till salu? @Seikosthlm ?
Haha. Nja, det är lite för mycket som fattas, men kreativt!Nu är de ju långt från optimalt men om det är ytterst lite som saknas kanske man kan ge spännet lite "snabbpatina" genom att dra sidorna lite mot typ asfalt eller betong.
Men nu när jag läser vad jag skrivit låter de inte så kul ändå.
Vad är det för band du har? Posta bildHar ett MN-band som jag köpt här på forumet, men det funkar inte på min CWC, eftersom den har fasta stift och spännet på bandet är för brett. Vad har ni andra som har MN för lösning? Någon som har till salu? @Seikosthlm ?
Det gick en sån på bukten för några dagar sedan. Utgångpris 4300kr, den gick för 8500kr. Så det går men det kostarBörjar bli riktigt sugen på att komplettera med en Diver med quartz. Är det realistiskt att få tag på en issued?
Det där funkar utmärkt på en CWC. Samma som de säljer. Kapa det i ena änden bara och "löd" ihop.
Alright, så du bara "klipper av" där det är ihopsytt, och bränner dem i ändarna sen? Får bli att testa. Tack!Det där funkar utmärkt på en CWC. Samma som de säljer. Kapa det i ena änden bara och "löd" ihop.
Se här:
http://www.mwrforum.net/forums/show...osthlm-s-MN-quot-Nageur-De-Combat-quot-straps
Lycka tillAlright, så du bara "klipper av" där det är ihopsytt, och bränner dem i ändarna sen? Får bli att testa. Tack!
Här kommer en till.Här regnar CWC! Kul!
Vintage grey och admiralty grey
Kul med drag i tråden men nu känns det ju som att jag har värsta dussinklockan, dags att börja jaga CWC-graalen.
Vintage såklart, men inte till vilket pris som helst.Ja, det ska bli kul att se homagen - fast jag tror du jagar en vintage...?
Någon som har mer info ang sinn dykaren? Första gången jag ser en sån
Det där känns ganska vecka 25, nu är det NDC-band med natospänne som gäller.
Det högra i bild.
Kul med drag i tråden men nu känns det ju som att jag har värsta dussinklockan, dags att börja jaga CWC-graalen.
https://klocksnack.se/threads/paketöppning-sinn-mrp-sa.75572/Någon som har mer info ang sinn dykaren? Första gången jag ser en sån
Så jäkla nöjd!
Börjar de bli jobbigt nu @yonsson? Välkommen i dussinklubben
Någon som kan se detaljen som avslöjar vem jag köpt den av. Ledtråd finns i denna tråd
Är "chapterringen" borstad på den? Snyggt touch isåfall sen ser den ju riktigt mint ut!Mycket bra! Snygg på ljusgrått. Jag kör min no.2 idag. Yngste sonens.
Är "chapterringen" borstad på den? Snyggt touch isåfall sen ser den ju riktigt mint ut!
Tack för affären!
Grymt tuff! Exakt en sån där skulle sitta fint i min samling (eller möjligen en patinerad pvd:ad).Mycket bra! Snygg på ljusgrått. Jag kör min no.2 idag. Yngste sonens.
Någon som vet om det går att få tag i ny "fjäder" till vridningen på en diver? Och isåfall var? Tycker de är lite mkt spel i min.
Vet att det går att få tag på men inte hur. Finns säkert på CousinsUK om man orkar bläddra lite.Någon som vet om det går att få tag i ny "fjäder" till vridningen på en diver? Och isåfall var? Tycker de är lite mkt spel i min.
Kan tänka mig de. Men den gamla med T-tavla är ju charmigare enligt migDu är inte den första att påpeka spel i bezeln. De nya är fantastiska på så vis!
Värt att kolla upp! TackarVet att det går att få tag på men inte hur. Finns säkert på CousinsUK om man orkar bläddra lite.