• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En tråd om CWC

Hellkvist

Omega
2-Faktor
Min CWC G10, idag på sandfärgat Nato. Börjar bli rejält sugen på en RN också!
220428 cwc 2.jpg

220428 cwc 3.jpg
Riktigt fin! Från vilket år är den?
 

vanman

Rolex
2-Faktor
Ingen som har en RN eller SBS nodate med krona klockan 9 (destro/lhd) som vill bli av med den? :) Såg att det fanns i lager hos CWC men velar om jag ska trycka på ”köp” :cool:
 

vanman

Rolex
2-Faktor
Den flyttade faktiskt hem till sin förste ägare igen :) , kändes bra.
Saknas ibland - så vem vet, kanske dyker upp med en ny i tråden nån gång i framtiden.
Arikvbild;
1651310074963.png
Så är det ibland, letade en jämförelsebild med en U1, men jag tänker att din UX är ju likvärdig så det borde gå bra, vet att jag sett den, men frågan i vilken tråd :)
 

Enlundgren

Cartier
En fråga: Finns Royal navy diver med springbars? Jag är inget jättefan av fasta bandstift men klockan är ju så rackarns perfekt i övrigt

En fråga till: går det att modifiera klockorna med fasta stift till springbars? Kanske helgerån..
 

vanman

Rolex
2-Faktor
En fråga: Finns Royal navy diver med springbars? Jag är inget jättefan av fasta bandstift men klockan är ju så rackarns perfekt i övrigt

En fråga till: går det att modifiera klockorna med fasta stift till springbars? Kanske helgerån..
Har sett åtminstone ett moddat exemplar på bukten. Men det såg ut att vara hem-moddat - men nästan hela grejen med dessa klockor ju just de fasta bandstiften… :)
 

Hellkvist

Omega
2-Faktor
Någon som har ett brunt eller grönt CWC-nato/single pass strap som bara ligger och skräpar? Hojta i så fall, jag köper gärna!
 
Topp