Riktigt fin! Från vilket år är den?Min CWC G10, idag på sandfärgat Nato. Börjar bli rejält sugen på en RN också!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin! Från vilket år är den?Min CWC G10, idag på sandfärgat Nato. Börjar bli rejält sugen på en RN också!
Tack! Ja man blir glad varje gång man plockar upp den ur lådan Det är min årsklocka, 1985, Royal Navy.Riktigt fin! Från vilket år är den?
Bra familj!Första inlägget här i tråden Fick en CWC GS Sapphire av familjen i examenspresent förra året, och tänkte bjuda på en bild från en otroligt varm sommardag 2021. Gillar verkligen modellen, som fungerar otroligt bra som vardagsklocka.
Den flyttade faktiskt hem till sin förste ägare igen , kändes bra.@Dr. D länge sedan man såg din CWC eller har den vandrat vidare? Har fått ett osunt villhöver sug efter en RN till sommaren…
Verkligen, en superfin presentBra familj!
Så är det ibland, letade en jämförelsebild med en U1, men jag tänker att din UX är ju likvärdig så det borde gå bra, vet att jag sett den, men frågan i vilken trådDen flyttade faktiskt hem till sin förste ägare igen , kändes bra.
Saknas ibland - så vem vet, kanske dyker upp med en ny i tråden nån gång i framtiden.
Arikvbild;
Gå från UX till CWC kändes såklart då den är klart mindre på alla håll och kanter.Så är det ibland, letade en jämförelsebild med en U1, men jag tänker att din UX är ju likvärdig så det borde gå bra, vet att jag sett den, men frågan i vilken tråd
Vet du möjligtvis vad det där är för band? Såg riktigt nice ut!Den flyttade faktiskt hem till sin förste ägare igen , kändes bra.
Saknas ibland - så vem vet, kanske dyker upp med en ny i tråden nån gång i framtiden.
Arikvbild;
JappVet du möjligtvis vad det där är för band? Såg riktigt nice ut!
Har sett åtminstone ett moddat exemplar på bukten. Men det såg ut att vara hem-moddat - men nästan hela grejen med dessa klockor ju just de fasta bandstiften…En fråga: Finns Royal navy diver med springbars? Jag är inget jättefan av fasta bandstift men klockan är ju så rackarns perfekt i övrigt
En fråga till: går det att modifiera klockorna med fasta stift till springbars? Kanske helgerån..
Land Rover bandet…Japp
Från Steveostraps
Har tre från honom, det med Union Jack är gjort av en gammal fältsäng , det grå är gjort av ett canvas från Land Rover.
Jo jag håller med dig faktiskt, jag har bara hakat upp mig på att jag skulle vilja ha den på gummi, skulle bli så jäkla snyggt!Har sett åtminstone ett moddat exemplar på bukten. Men det såg ut att vara hem-moddat - men nästan hela grejen med dessa klockor ju just de fasta bandstiften…
Gummi-Nato finns ju faktiskt…Jo jag håller med dig faktiskt, jag har bara hakat upp mig på att jag skulle vilja ha den på gummi, skulle bli så jäkla snyggt!
Riktigt härlig patina!Lätt tvångspatinerad CWC har suttit klistrad på armen senaste veckorna. Skönt ibland med klockor som inte gör så mycket väsen av sig.
Vilken stänkare! StencoolSBS ’99
StencoolLätt tvångspatinerad CWC har suttit klistrad på armen senaste veckorna. Skönt ibland med klockor som inte gör så mycket väsen av sig.
Lätt tvångspatinerad CWC har suttit klistrad på armen senaste veckorna. Skönt ibland med klockor som inte gör så mycket väsen av sig.