Den set inte dum ut! Jag var också tvungen att hejda mig något
Nu gäller det att hålla tungan rätt i munnen, annars man man en klocka rikare snart…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den set inte dum ut! Jag var också tvungen att hejda mig något
Nu gäller det att hålla tungan rätt i munnen, annars man man en klocka rikare snart…
Fan, suget sitter kvar även idag, kanske ska dra iväg en förfrågan.Den set inte dum ut! Jag var också tvungen att hejda mig något
CWC när det är som bäst!Nytt SBS band på 90-talaren
Hurra! Vilken stänkare! Grymt fin den där!
Blev det nån beställning?Fan, suget sitter kvar även idag, kanske ska dra iväg en förfrågan.
Riktigt fin Från vilket år är den?
Riktigt fin Från vilket år är den?
Kul med riktig patina. 1980 råkar dessutom vara mitt födelseår!Den är från 1980 och fyller således 42 i år. Lite härjad och med en patinerad urtavla, men än tickar den på som den skall.
Ja. Det blev det faktiskt, trillade dit efter lite diskussion och ett erbjudande om få den destro utan extra kostnad. Hoppas det känns lika bra som jag tror när den väl dyker upp, skulle ta några veckor då urmakarna hade fullt upp…Blev det nån beställning?
Najs! Hoppas du blir nöjd med den. Den ser ju riktigt fin ut!Ja. Det blev det faktiskt, trillade dit efter lite diskussion och ett erbjudande om få den destro utan extra kostnad. Hoppas det känns lika bra som jag tror när den väl dyker upp, skulle ta några veckor då urmakarna hade fullt upp…
Gärna ett ”current issue grey NATO strap” i 20mm för mig, om det går!Hej tråden!
Jag håller på att klicka hem några singel-loop straps från CWC. Är det någon som vill passa på att beställa något så räck upp handen!
Skickar sannolikt iväg ordern imorn tisdag, annars onsdag, så snabba ryck.
Stål eller pvd?Gärna ett ”current issue grey NATO strap” i 20mm för mig, om det går!
Jag räcker upp handen! Jag vill gärna beställa ett grått och ett svart Phoenix nato 20mm om det är ok?Hej tråden!
Jag håller på att klicka hem några singel-loop straps från CWC. Är det någon som vill passa på att beställa något så räck upp handen!
Stål, tack!Stål eller pvd?
Hej! Jag vill gärna ha ett Single pass ribbed strap (Field green with silver), om inte beställningen gått iväg redan.Hej tråden!
Nej det går bra. du hinner precis!Hej! Jag vill gärna ha ett Single pass ribbed strap (Field green with silver), om inte beställningen gått iväg redan.
Snyggt med ribbade natos, känns som det börjar trenda lite