• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En tråd om CWC

Hellkvist

Omega
2-Faktor
60445687-0C46-49FE-B6E2-538B1CDF127D.jpeg

Nu gäller det att hålla tungan rätt i munnen, annars man man en klocka rikare snart… 😍😍
Den set inte dum ut! Jag var också tvungen att hejda mig något 😆
 

Hellkvist

Omega
2-Faktor
Ja. Det blev det faktiskt, trillade dit efter lite diskussion och ett erbjudande om få den destro utan extra kostnad. Hoppas det känns lika bra som jag tror när den väl dyker upp, skulle ta några veckor då urmakarna hade fullt upp…
Najs! Hoppas du blir nöjd med den. Den ser ju riktigt fin ut!
 
Någon som vet hur många 1980 reissue som gjorts? Verkar halvknepig att få tag på men kanske kollar på fel ställen (c24)? Är det engelska forum man ska kolla kanske?
 

Hellkvist

Omega
2-Faktor
Hej tråden!

Jag håller på att klicka hem några singel-loop straps från CWC. Är det någon som vill passa på att beställa något så räck upp handen!

Skickar sannolikt iväg ordern imorn tisdag, annars onsdag, så snabba ryck.
Hej! Jag vill gärna ha ett Single pass ribbed strap (Field green with silver), om inte beställningen gått iväg redan.
 
Topp