Bra tips, tack!!Kontakta cwcaddict via IG.
Ställde en fråga till honom och han var riktigt snabb på att svara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra tips, tack!!Kontakta cwcaddict via IG.
Ställde en fråga till honom och han var riktigt snabb på att svara.
Gmt hade varit fränt….Vad tror vi detta handlar om då? Ser ut som någon variant med sub-seconds? Kan inte hitta någon sådan när jag googlar på cwc, så kanske en ny modell? Jag hoppas innerligt på en GMT, men det vore kanske ett lite väl stort hopp från deras ordinarie sortiment
Official CWC Watches on Instagram: "CWC gets dirty #nwa🚨 . . . #cwcwatch #dirtydozen #www #fyp #cwc50"
1,352 likes, 45 comments - cwcwatch on December 11, 2022: "CWC gets dirty #nwa🚨 . . . #cwcwatch #dirtydozen #www #fyp #cwc50".www.instagram.com
”MADE IN ENGLAND” på tavlan var ju lite kul!
Minsann, det var såhär den blev….
Blir spännande och se vad den landar på. Den är ju cool och så men det är nått med brons(?) som skaver på den tycker jag. Kommer säkert ändra åsikt när man får se lite wristshots på den.
Jo, det lär ju bli över 30k innan man har fått hem den. För dom pengarna finns annat. Det roliga med cwc är ju annars att man kan få något kul för en liten peng.För pluttig för min smak, men framförallt för opluttig prislapp för min plånboks smak.
Sådärja! Snygg! Kan bli bra med att annat band, tex läder eller ett vanligt grått slitet nato. WR 3 ATM är i underkant tycker jag, inte godkänt. Utöver det så kan jag ju bara konstatera att priset återigen ligger på en obegripligt hög nivå. 28500 spänn. Svårt att se att priset motsvarar vad man får.
-Gör’t! Gissar att det kan hamna ytterligare någon i lådan här också.@Buddhaliscious sweet! Tror jag måste köpa samma. Fråga: är det ghost date på dem?
Såg att man nu kan få tag i den med borstad topp och polerade sidor. Det ligger en i varukorgen och mognar…-Gör’t! Gissar att det kan hamna ytterligare någon i lådan här också.
Det finns inget spökväxlande av datum på den.
Den är också fin. Tooligare. Den kom in på lager igen när min precis skulle levereras. Hade den funnits när jag beställde kan det mycket väl ha blivit den istället, men nu har jag intalat mig själv att det ska vara polerat som flottans var på 80-talet och att den kompletterar mina andra borstade klockor bättre. Men än är inte sista ordern lagd..Såg att man nu kan få tag i den med borstad topp och polerade sidor. Det ligger en i varukorgen och mognar…
Ja, tyckte också det var skumt dyrt. Men snabbt gick det iaf.Snabb leverans men jävligt sugigt med 900 spänn(!) i frakt. Någon borde göra något!
900 spänn! Det måste gått jävligt fort!Snabb leverans men jävligt sugigt med 900 spänn(!) i frakt. Någon borde göra något!
Jupp. £55 x 13 + moms. DHL är bra, men lika snabb frakt från Singapore ingår i priset när man handlar från Gnomon..900 spänn! Det måste gått jävligt fort!