Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja om de skall hålla sig till swiss made verkar det så...Slutsats, Rondaverket som används idag av CWC är det bästa och mest kvalitativa?
Ja, glaset envisas med att reflekteras, finns säkert nått proffsfotoknep för detTycker denna är så sjukt svår att ta bra bilder på. En riktigt fin rackare IRL
Verkligen. Har försökt googla mig fram men hittar inget bra. Ändå lite charmigt menmen.Ja, glaset envisas med att reflekteras, finns säkert nått proffsfotoknep för det
Tack för tipset. Ser dock lite avancerat ut och sen behöver man en kamera för detta… får nöja mig med dessa så länge.Polariserande filter kan ta bort en hel del reflektioner:
https://www.shutterstock.com/blog/circular-polarizer-lens-tutorial
Den där är ju riktigt frän! Lite fetare visare är snyggt! Har inte sett så många. Tänkte slå till på en då de fanns att beställa men det blev aldrig av.G10 navigator från 2012.
Ja, det var just visarna och de lume:ade siffrorna som fick mig att slå till. Köpte den faktiskt direkt av CWC då de hade lyckats gräva upp en och lagt ut till försäljning i sitt vault. Supernöjd!Den där är ju riktigt frän! Lite fetare visare är snyggt! Har inte sett så många. Tänkte slå till på en då de fanns att beställa men det blev aldrig av.
Rulla i sanden kanske kan vara något. Mao, lek militär: kräla i sand och låtsas att du krälar under taggtrådSemesterveckans andra CWC. Gör mitt bästa för att nöta ner detta natoband så att det verkligen blir vintage grey.
Då får man en borstad boett ocksåRulla i sanden kanske kan vara något. Mao, lek militär: kräla i sand och låtsas att du krälar under taggtråd
Jag är på semester med en barnen som är tre, respektive fyra år gamla. Så, krälats i sand har det absolut gjorts.Rulla i sanden kanske kan vara något. Mao, lek militär: kräla i sand och låtsas att du krälar under taggtråd
Var det inte en sådan tillsalu i förra veckan typ? Med PB och allt…G10 GS idag, perfekt (om än inte puristiskt) på ett simpelt svart single pass nato.
...passar på att flagga för att jag har en Köpes-annons ute för en Diver 1983 reissue också!
Precis, vi hade kontakt men jag var för velig och hann inte seala the deal.Var det inte en sådan tillsalu i förra veckan typ? Med PB och allt…
Edit: denna var det https://klocksnack.se/threads/cwc-rn-diver-1983-reissue-pb.176900/
@Floduttern ångrade sig, eller?
Ashäftig!
CWC E9 SF300 QS120
Snygg!
CWC E9 SF300 QS120
Svincool! Grattis till den!
CWC E9 SF300 QS120