Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snygg!Äntligen!
Yes, det är en grym klocka. Om du väljer den med safirglas så får dessutom 200WR.Jag är själv lite sugen på att införskaffa mig en CWC G10. Känns som en grym beater att ha till vardags på jobb
Ganska schysst uppgradering, dock verkar det som om caset ökat från 38mm till 39.5mm. Vet inte hur det är med tjockleken, är inte intresserad av fatboy-modellen.Yes, det är en grym klocka. Om du väljer den med safirglas så får dessutom 200WR.
Ganska schysst uppgradering, dock verkar det som om caset ökat från 38mm till 39.5mm. Vet inte hur det är med tjockleken, är inte intresserad av fatboy-modellen.
@Jaggis vet definitivt.Vet någon vilket verk som sitter i min klocka?
Oj jisses! Så längesedan Men det är väl något Ronda-verk har jag för mig? Har för mig det var ngt sånt long-life movement. Skruva upp och kolla@Jaggis vet definitivt.
Åh hade så gärna velat skruva upp men har ingen bra boettöppnare. Vad sitter i en vanlig g10 i dag?Oj jisses! Så längesedan Men det är väl något Ronda-verk har jag för mig? Har för mig det var ngt sånt long-life movement. Skruva upp och kolla
Snabb googling. Quartz ETA Swiss movement på nuvarande G10 modellerna enligt deras hemsida.Åh hade så gärna velat skruva upp men har ingen bra boettöppnare. Vad sitter i en vanlig g10 i dag?
Nyskick ju……kan man få den uppfräschad…..min ser ut som den fått både böld och kräftpesten…..Min bästa
Ser du inte att jag har en repa på insertet kl 2?Nyskick ju……kan man få den uppfräschad…..min ser ut som den fått både böld och kräftpesten…..
Tsssss….repa……Ser du inte att jag har en repa på insertet kl 2?
Man vill ju ha krigsskick! Premium
Limma fast verktyget på en platt bits och sen är det bara att köraKan man montera baklocksverktyg på dragare tro? Snabbare batteribyten
Tror det kan vara riskabelt att skruva loss baklocket med en skruvdragare. Det är nog bättre med handkraft.Kan man montera baklocksverktyg på dragare tro? Snabbare batteribyten
Vill bara förtydliga att det var ett skämt. Utifall det var otydligtTror det kan vara riskabelt att skruva loss baklocket med en skruvdragare. Det är nog bättre med handkraft.
Förstod detVill bara förtydliga att det var ett skämt. Utifall det var otydligt
Ta en liten skruvmejsel eller potatissticka eller liknande. Elda änden tills den glöder och bränn ett nytt hål på önskad plats. Går jättebra på CWCs standard-nato.Märker att jag är mellan hålen på natot...