TackVälkommen!
I kaninhålet hittar du både T-märkta reissued modeller, special projects och såklart issued till M.O.D…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackVälkommen!
I kaninhålet hittar du både T-märkta reissued modeller, special projects och såklart issued till M.O.D…
Ja, det bör det vara. Hör gärna av dig om du vill sälja!Håller på att rensa upp klocksamlingen och har totalt glömt bort vad denna modellen heter. Någon som vet? Är det en t20 lost boy? Den är batteridriven.
Som @m_s säger - lägg på 25% på inköpspriset plus en hundring så landar du rättNi som har köpt CWC via hemsidan, hur mycket tull åker man på? Jag är ute efter en CWC sbs quarts.
Ja precis. Fast frakten betalar man väl iaf inte moms på.Inköpspriset inklusive den hutlösa frakten dessutom
Jo, hela anskaffningsvärdet med frakt inkluderat.Ja precis. Fast frakten betalar man väl iaf inte moms på.
Jaha, då fick jag lära mig något nyttJo, hela anskaffningsvärdet med frakt inkluderat.
Importmoms
När du importerar en vara behöver du betala importmoms. Om du är momsregistrerad betalar du momsen till Skatteverket, annars till tullverket.www.tullverket.se
Ser ut att stämma https://www.cwcwatch.com/collections/w10-mellor/products/cwc-t20-quartz-watchHåller på att rensa upp klocksamlingen och har totalt glömt bort vad denna modellen heter. Någon som vet? Är det en t20 lost boy? Den är batteridriven.
Den är redan såld. Någon annan tänkte uppenbarligen samma tanke som dig.Ser ut att stämma https://www.cwcwatch.com/collections/w10-mellor/products/cwc-t20-quartz-watch
Skicka gärna ett PM om upprensningen innebär att den skall säljas .
PM skickatNågon som vill bli av med en Diver lite snabbt?
Behöver en Quartz med datum, gärna svart och med dagvisning. Orkar inte riskera förseningar med leverans och tull från UK.
Heads up på min G10 GS, säljs med box, papper, cwc-nato och svart läder från Hirsch. Skicka PM om du är intresserad!G10 GS idag, perfekt (om än inte puristiskt) på ett simpelt svart single pass nato.
...passar på att flagga för att jag har en Köpes-annons ute för en Diver 1983 reissue också!
Ja, de är bra…Fick hem två Steveo band till min SBS. Herregud vilka bra band! Dom är inte bara snygga men också otroligt bekväma!
Lägg av, helt sjuk samling ju! Behöver köpa både fler band och CWC’s inser jag när jag ser dettaJa, de är bra…