Från vänsterDet får bli att prova ett då, Tack!
Landrover tyg från deras tygtak
Fältsäng - finns ej längre
Nån annan fältsäng
Tål allt utom full brand.
Går utmärkt att bada(och diska)med!
Landrover canvaset är grövre och styvare än de andra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Från vänsterDet får bli att prova ett då, Tack!
Ändå frågar folk ständigt "vågar jag gå ut i regnet med min Rolex DeepSea?"
Väldigt tur att man har 199.99m wr mer än vad som behövdes i detta fallet. Skönt med marginal liksom
Det kanske är mer rånare ute när det regnar?Ändå frågar folk ständigt "vågar jag gå ut i regnet med min Rolex DeepSea?"
Jag är ju lite sugen på en caseguard till en rn…Funderar på att lägga en beställning på några naton från cwc nu när vissa konstellationer som jag väntat på kommit in i lager igen. Någon som vill vara med på ett gruppköp och dela på frakten?
Ligger ett gäng CWC natos ute på tradera just nu om du vill spara in på frakten. Känner inte säljaren och har ingen koll alls på äkthet eller något, tipsar bara. https://www.tradera.com/item/191502...ockarmband-natoarmband-armband-nylon-militar-Funderar på att lägga en beställning på några naton från cwc nu när vissa konstellationer som jag väntat på kommit in i lager igen. Någon som vill vara med på ett gruppköp och dela på frakten?
Grattis! Varför sålde jag den där egentligen?
Kortlivad affär du hade med den där! Får man fråga varför du tröttnat?Byter gärna mot en diver plus mellanskillnad, om ngn är sugen ?
Nej då, helt ok och behåller gärna, men byter hellre mot en diver baraKortlivad affär du hade med den där! Får man fråga varför du tröttnat?