Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har haft SBS och är sugen på RN hade din inte varit helmatt så hade jag slagit till direktNu när MK2:an inte längre finns i min ägo funderar jag på om denna inte trots allt ska stanna kvar. Visst sugen på en SBS men men…
Vad blev det? Antar att det kommer en post så småningom…Har lurkat här i tråden lite av och till, ikväll slog jag till och köpte min första CWC. Då var det bara att vänta då...
Det blev en T20 "Lost Boy", dvs. kvartsversionen av Mellor 72.Vad blev det? Antar att det kommer en post så småningom…
Mycket kritisk till detta, nato-only är en del av charmen med CWC-dykare! Dock öppen för att bli positivt överraskad.Från instagram. Ngn är på gång med en länk till Royal Navy Diver. Det ska bli intressant att se hur de löser de fasta bandstiften.
Mycket kritisk till detta, nato-only är en del av charmen med CWC-dykare! Dock öppen för att bli positivt överraskad.
Tänk så olika det kan vara. Jag har förvisso inte haft någon än, men en av anledningarna är utan tvekan att man är just hänvisad till enbart nato. När den går att kombinera med en länk öppnas helt klart nya möjligheter.Mycket kritisk till detta, nato-only är en del av charmen med CWC-dykare! Dock öppen för att bli positivt överraskad.
Tänk så olika det kan vara. Jag har förvisso inte haft någon än, men en av anledningarna är utan tvekan att man är just hänvisad till enbart nato. När den går att kombinera med en länk öppnas helt klart nya möjligheter.