Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mmmmm perlon..Sugen på en quartzdykare, den nya vita Arctic Radar lockar.
Då är det G22 du ska ha. I stort sett samma boett som G10.Är jätte sugen på en G10. Men finns det inga G10 automatare?
Joint operationsOperation Washing Cabin
Joint operations
Finns det automat med datum då?Då är det G22 du ska ha. I stort sett samma boett som G10.
Det var ett klockrent tips! Hade aldrig hört talas om men perlon verkar uppfylla alla mina krav. TackRätt sent ute med svar, men ett alternativ är ju att köra perlon istället för nato. Tunnare, snyggare, bekvämare.
Perlon är Natots elegantare kusin. Bär det på allt från små vintageklockor till min moderna Citizen-dykare.Det var ett klockrent tips! Hade aldrig hört talas om men perlon verkar uppfylla alla mina krav. Tack
Bra skit
Tack!Väldigt snyggt! Vad är det för modell?
Passa på, jag har varit i kontakt med dem och de la upp några gamla display ex som de säljer av rabatterat, de mejlade mig en länk så knep en direkt, finns nog några till.
Ping @jappdapi och ni andra som haft köpesannons ute
[VAULT] 1983 Reissue Quartz Divers Watch Ex-Display, Serial /21
Condition: ExcellentEx-display model, unworn. Like new except for a very small pin-sized indent in the left side of the case, almost imperceptible in normal use. See photos.A few available all with the same mark on the case. Serial numbers end with /21. One watch will be picked at random from...www.cwcwatch.com
Släpptes idag och redan slutsåld. Tittat Runt på band idag och för ett par timmar sedan fanns den kvar, kanske skulle ha knipit enFrån CWCs instagram. Mtp att de flesta CWC verkar vara quartz så är det ju ett rätt kul sätt att förvara den mellan varven. Den verkar dock befinna sig på diskussionsstadiet.
Förstod det som att det ska tillverkas fler! Blev också sugen på en, riktigt cool pryl.Släpptes idag och redan slutsåld. Tittat Runt på band idag och för ett par timmar sedan fanns den kvar, kanske skulle ha knipit en
Ja, om någon vecka kommer nästa batch. Blev en falkland strap och sverigeflagga iställetFörstod det som att det ska tillverkas fler! Blev också sugen på en, riktigt cool pryl.
Klipper in svaret här; glöm inte att du kan mejla cwc om lite egna justeringar/önskemål så kan de ofta vad jag förstått tillmötesgå det, till ett litet prispremiuim.Den är ju så cool när den är helmatt, fast jag vill ha en med day/date..
Måste säga att det tar emot lite att med frakten och tullen
Hur menar du med justeringar..?Klipper in svaret här; glöm inte att du kan mejla cwc om lite egna justeringar/önskemål så kan de ofta vad jag förstått tillmötesgå det, till ett litet prispremiuim.
Annat glas, destro, ev vridning om de har kvar 60klick istället för 120 etcHur menar du med justeringar..?
Aha ja men det är ju kul.Annat glas, destro, ev vridning om de har kvar 60klick istället för 120 etc