Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är grym!Ibland har jag den på insidan av armen...
Ibland har jag den på insidan av armen...
Skall du göra dig av med den däringa?
Klockan?Skall du göra dig av med den däringa?
Just!Klockan?
Nu är du kinkig, kronan är ju hur mjuk som helst och rundade kronskydd Har en "rättvänd" på vänsterEn modell att överösa med superlativ......men jag kör ju på höger......skulle kanske valt en vanlig då kronan faktiskt gräver sig in i handen..........utvärdering pågår.....
Kanske .....har man inte problem så uppfinnar man dem......men klart är att dinkan är världsklass!!Nu är du kinkig, kronan är ju hur mjuk som helst och rundade kronskydd Har en "rättvänd" på vänster
Haha jo så är det ju. Man hittar nästan alltid någon liten detalj som störKanske .....har man inte problem så uppfinnar man dem......men klart är att dinkan är världsklass!!
Riktigt fin! Heter modellen RN Diver?Bumpar denna tråd. Cwc trivs fint även i naturen
Stämmer bra det min är quartz och med riktig T-tavlaRiktigt fin! Heter modellen RN Diver?
Jag ser det, grym patina på index och visare. Har du haft den länge?Stämmer bra det min är quartz och med riktig T-tavla