• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En tråd om CWC

0160A898-D9AC-4AA3-AC31-0C37D22B8095.jpeg
Påsklåskan
Långlaten
Stättekökk
Askfisen
Tog allihop....

Blev lite ledsen över min Cwc. Helt plötsligt har den tappat nästan 15min!? När jag bar den i fredags gick den som den skulle men när den fått vila i klocklådan över helgen har detta skett :(
Screenshot_20180312-190551.png

Har nolla den nu och hoppas att detta var en engångsföreteelse. Quartzare ska inte bråka såhär :mad: den fick ju nytt batteri i somras också
IMG_20180302_202541-01.jpeg
Låter bekant och inte bra! Jag hade samma problem.
Helt plötsligt tappade den 10 min en natt, sedan 15 en annan. Skickade tillbaka den, fick den åtgärdad men någon månad senare var det dags igen:(. Hände bara när klockan låg stilla.
Tre gånger skickade jag den till England, sen fick jag en ny.

Låter bekant och inte bra! Jag hade samma problem.
Helt plötsligt tappade den 10 min en natt, sedan 15 en annan. Skickade tillbaka den, fick den åtgärdad men någon månad senare var det dags igen:(. Hände bara när klockan låg stilla.
Tre gånger skickade jag den till England, sen fick jag en ny.
Ska kika min ikväll men den verkar göra som den ska igen :) min är beggad så den åker inte till England iaf

Helt ärligt, nej. Lagt det lite på is. Rätt omotiverad för tillfället eftersom jag är så nöjd med den första. Har massor med idéer men måste hitta en bra anledning för att ta det vidare. Måste börja störa mig på något för att motivera mig tillräckligt att göra en ny version är jag rädd :)

Fantastiskt ju! Grattis. :)

Tillbaka
Topp