• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En tråd tillägnad Rolex explorer II (16570)

Jag vågade mig på att gå från oysterlänk till rubberB och sen till jubilee, den fick stanna där...

Kan bara instämma, superjubilee äger :cool:

IMG_1839.jpeg

Jo, jag fick också en prisuppgift på 6500 för "standardservicen" + att jag sa att om någon del eller något måste bytas så får det kosta ytterligare 1000 SEK utan att som kontaktar mig. Så, därför är jag osäker på det exakta beloppet. Men kortfattat: någonstans mellan 6500 och 7500.

Jo, jag fick också en prisuppgift på 6500 för "standardservicen" + att jag sa att om någon del eller något måste bytas så får det kosta ytterligare 1000 SEK utan att som kontaktar mig. Så, därför är jag osäker på det exakta beloppet. Men kortfattat: någonstans mellan 6500 och 7500.
Håller tummarna för 6500kr då!

Valde du bort polering?

När jag,servade min 16610 så valde jag bort polering och då drog de av 500kr.

Tillbaka
Topp