S
Staafen
Guest
Haha tack! Jag älskar både oystern och jubileen men ibland kan det vara roligt med ett band.Du har ju redan bästa länken på din klocka...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha tack! Jag älskar både oystern och jubileen men ibland kan det vara roligt med ett band.Du har ju redan bästa länken på din klocka...
Att bara ha en länk eller armband är som att bara ha en sko eller ett par underkläderDu har ju redan bästa länken på din klocka...
hmmmm... svårt att slå perfektion tänker jag..Att bara ha en länk eller armband är som att bara ha en sko eller ett par underkläder
Helt rätt, man gör som känns bra.hmmmm... svårt att slå perfektion tänker jag..
Kan dock vara kul att testa lite nytt, blir en ny klocka då nästan..smaken är som baken eller vad man säger?!
Jag vågade mig på att gå från oysterlänk till rubberB och sen till jubilee, den fick stanna där...Helt rätt, man gör som känns bra.
Jag vågade mig på att gå från oysterlänk till rubberB och sen till jubilee, den fick stanna där...
Helt rätt val där!Kan bara instämma, superjubilee äger
Lika nöjd varje dag jag ska ta på denna!
Hej på er!Kan bara instämma, superjubilee äger
Yes det stämmer! Stort tack!Hej på er!
Är det 63600 ni kör med? Ser riktigt nice ut.
Vassegò! Och tack själv för snabbt svar.Yes det stämmer! Stort tack!
Hur mycket gick servicen på?Äntligen!
Imorgon hamnar min Explorer II på rätt arm igen. Och, nej jag hade tyvärr ingen möjlighet att hämta den tidigare
Brukar man inte få prisuppgift innan en service påbörjas?Får se imorgon, återkommer...
Alltid, iaf har jag fått det.Brukar man inte få prisuppgift innan en service påbörjas?
Betalade 6 500:- för ca ett år sedan hos Bergströms för fullserviceHur mycket gick servicen på?
Visst har de höjt servicepriserna senaste året eller är det fortfarande 6500kr för en grundservice?Betalade 6 500:- för ca ett år sedan hos Bergströms för fullservice
Eller 6500kr kanske vara efter höjningen kom jag på nu. Har för mig att jag gav ca. 5000kr för min 16610 för ett par år sedan.Visst har de höjt servicepriserna senaste året eller är det fortfarande 6500kr för en grundservice?
Håller tummarna för 6500kr då!Jo, jag fick också en prisuppgift på 6500 för "standardservicen" + att jag sa att om någon del eller något måste bytas så får det kosta ytterligare 1000 SEK utan att som kontaktar mig. Så, därför är jag osäker på det exakta beloppet. Men kortfattat: någonstans mellan 6500 och 7500.
Valde du bort polering?Jo, jag fick också en prisuppgift på 6500 för "standardservicen" + att jag sa att om någon del eller något måste bytas så får det kosta ytterligare 1000 SEK utan att som kontaktar mig. Så, därför är jag osäker på det exakta beloppet. Men kortfattat: någonstans mellan 6500 och 7500.
Jag valde bort polering, men dom nämnde inget om att det skulle bli billigare. Får se när jag hämtar ut om 1 timmaValde du bort polering?
När jag,servade min 16610 så valde jag bort polering och då drog de av 500kr.
Jag valde bort polering, men dom nämnde inget om att det skulle bli billigare. Får se när jag hämtar ut om 1 timma
Synd att det inte blev en keeper. Jag hoppas du inte gav i närheten av vad du säljer den förDet får man väl hoppas. Men känns som en keeper än så länge! Det var en hyfsad men rimlig summa, så mycket kan jag säga
Hoppas han får det för det vore en ny toppnotering med råge!Synd att det inte blev en keeper. Jag hoppas du inte gav i närheten av vad du säljer den för
Studentåret är tufft och behöver spara ihop till kommande studier, så den fick tyvärr gå trots att jag gillar den. Det låter jag vara osagt, men priset på KS är högst diskutabelt såklartSynd att det inte blev en keeper. Jag hoppas du inte gav i närheten av vad du säljer den för