S
Staafen
Guest
55' bjudet!Studentåret är tufft och behöver spara ihop till kommande studier, så den fick tyvärr gå trots att jag gillar den. Det låter jag vara osagt, men priset på KS är högst diskutabelt såklart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
55' bjudet!Studentåret är tufft och behöver spara ihop till kommande studier, så den fick tyvärr gå trots att jag gillar den. Det låter jag vara osagt, men priset på KS är högst diskutabelt såklart
Noterat sir55' bjudet!
Hoppas att du får 70' som sagt. 16570 förtjänar en priskorrigering.Noterat sir
Icke troligt. Men satte det högt för utrymmen åt byten/prisförslag och tror i all anda att modellen kommer bli värdefull framöver, om än inte riktigt 70k just nu kanske Den som lever får se helt enkelt!Hoppas att du får 70' som sagt. 16570 förtjänar en priskorrigering.
Allt är galet med rolex, för 5-6 månader sen ca 45kish kan inte tänka mig att de stuckit allt för mycketVad kostar en 16570 i bra skick idag?
Knappast 70K (?).
Det ligger några ute på Blocket strax över 60' men vissa har legat där länge.Vad kostar en 16570 i bra skick idag?
Knappast 70K (?).
Allt är galet med rolex, för 5-6 månader sen ca 45kish kan inte tänka mig att de stuckit allt för mycket
Det ligger några ute på Blocket strax över 60' men vissa har legat där länge.
En bra och sen 16570 har länge kostat runt 50 000: -, så procentuellt har knappast denna modell ökat mycket i värde. Sett till vad man får för pengen är det bra grejer. För 70 + kan man hitta ett sent ex (eller tidigt med tritium) i bra skick och som full-set.Vad kostar en 16570 i bra skick idag?
Knappast 70K (?).
Det har hänt mycket med priserna internationellt på 16570 de senaste månaderna. Det var bara en tidsfråga innan denna modell skulle hänga på. Sedan tror jag inte man kan få 70' idag.Allt är galet med rolex, för 5-6 månader sen ca 45kish kan inte tänka mig att de stuckit allt för mycket
Samma år som en hulk kostade 70? Inget är realistiskt med den här pissiga marknaden, tyvärr.70K känns helt orealistiskt. Betalade under 40 för min 2018.
Fair point. Genuint förvånad bara. Hade tänkt mig att de ligger på 45-50K.Samma år som en hulk kostade 70? Inget är realistiskt med den här pissiga marknaden.
Du kan få 40' av mig idag så går du inte back!70K känns helt orealistiskt. Betalade under 40 för min 2018.
Köpt för att bäras, inte för att säljasDu kan få 40' av mig idag så går du inte back!
Helt rätt!Köpt för att bäras, inte för att säljas
Har du bytt jubileet ifrån en DJ eller har du køpt den separat?Lika nöjd varje dag jag ska ta på denna!
Jag köpte det separat.Har du bytt jubileet ifrån en DJ eller har du køpt den separat?
Jag köpte min 2015, mega fullset med med båda tavlor läderband med rolexspänne för under 40...det var tider det...men jag kommer fortfarande ihåg att det sved i plånkan då70K känns helt orealistiskt. Betalade under 40 för min 2018.
Jag köpte det separat.
Refen är 63600 men dessa går inte att köpa separat hos AD utan du måste köpa beg eller på C24.Klassisk följdfråga då :
Vad är ref och ca vad kostade den hos Ad?
Tack
Kul combo!på med condura band som omväxling, funkar bra..
Tack så mycket för svaren! Då börjar letandetRefen är 63600 men dessa går inte att köpa separat hos AD utan du måste köpa beg eller på C24.
Bra val! Det är ju lite extra roligt att den slutat tillverkas så hittar man en ska man nog hålla hårt i den.Tack så mycket för svaren! Då börjar letandet
Hör med @SWC, han kan nog hjälpa dig!Tack så mycket för svaren! Då börjar letandet
Bra tryck i den ff..., mycket fin bildInväntar matchen på Friends
? Vill du mig något är du mer än välkommen att skriva provet istället för att smutsa ner tråden@Lindrothh vad hände, tog du sms-lån istället?
Skämt o sido, varför drog du tillbaka klockan?
? Vill du mig något är du mer än välkommen att skriva provet istället för att smutsa ner tråden
Bytta bara pris o lite annan beskrivning@Lindrothh vad hände, tog du sms-lån istället?
Skämt o sido, varför drog du tillbaka klockan?