S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snackar vi jubilee?I lager
Kostar 14.7k hos ad sist jag kollade, varför skulle man betala mer?
AD säljer inte dessa löst längre, iaf inte i Sverige.Kostar 14.7k hos ad sist jag kollade, varför skulle man betala mer?
Har dessutom för mig att priserna gått upp hos AD.Kostar 14.7k hos ad sist jag kollade, varför skulle man betala mer?
Säker på detta?AD säljer inte dessa löst längre, iaf inte i Sverige.
Det kan säkert gå men nu syftar jag på de som inte har en 116200 eller 234.Säker på detta?
Låter konstigt om jag kommer in med en 6 siffrig datejust och inte får köpa en ny länk till denna?
Jo men så har det vad jag vet alltid varit att Rolex ad bara säljer servicedelar till dig som har klockan.Det kan säkert gå men nu syftar jag på de som inte har en 116200 eller 234.
För ca. ett halvår sedan kontaktade jag en AD och frågade om jag kunde köpa ett Super Jubilee löst, då sa de ja. Dvs utan att äga en DJ. När jag hörde för någon månad sedan sa de att reglerna är skärpta och att de inte längre kan sälja dessa löst. Med detta lämnar jag denna diskussion och återgår till att prata om våra underbara 16570 istället. =)Jo men så har det vad jag vet alltid varit att Rolex ad bara säljer servicedelar till dig som har klockan.
Inte svårt att få tag på någon med rätt modell som kan köpa ut en superjubilee dock. Därav min fundering varför länken ska kosta över list
Kan en 16570 ha 3186 men sakna graverad rehaut?
Enligt denna så finns det:Tveksamt
Jäklar vad snygg med Jubilee.
Stort tack!Jäklar vad snygg med Jubilee.
Passar länken direkt eller har du fått modda den?Stort tack!
Den sitter kanon, man behöver inte göra något.Passar länken direkt eller har du fått modda den?
Jag skulle helt klart rekommendera dig att köpa en super jubilee om du har en 16570.Snyggt, tack!
Riktigt bra det där. Säg till om du tröttnar annars blir det nog ett sånt nytt.
Jag är lite tveksam till att integrera ett läderband, men herregud vilket band! (Från Everest bands såklart.)
Jag kommer behålla det så länge jag har kvar min exp2 och det blir höst med jämna mellanrum Men jag kan verkligen rekommendera!Riktigt bra det där. Säg till om du tröttnar annars blir det nog ett sånt nytt.
Bra val att behålla den! Var har du köpt bandet?Jag kommer behålla det så länge jag har kvar min exp2 och det blir höst med jämna mellanrum Men jag kan verkligen rekommendera!
HärBra val att behålla den! Var har du köpt bandet?
det mesta med klockor som är kul är inte billigtKollade deras hemsida nu, det var inte billigt! =)
Nej det är ju sant!det mesta med klockor som är kul är inte billigt