• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En tråd tillägnad Rolex explorer II (16570)

Det kan säkert gå men nu syftar jag på de som inte har en 116200 eller 234.
Jo men så har det vad jag vet alltid varit att Rolex ad bara säljer servicedelar till dig som har klockan.
Inte svårt att få tag på någon med rätt modell som kan köpa ut en superjubilee dock. Därav min fundering varför länken ska kosta över list :)

Jo men så har det vad jag vet alltid varit att Rolex ad bara säljer servicedelar till dig som har klockan.
Inte svårt att få tag på någon med rätt modell som kan köpa ut en superjubilee dock. Därav min fundering varför länken ska kosta över list :)
För ca. ett halvår sedan kontaktade jag en AD och frågade om jag kunde köpa ett Super Jubilee löst, då sa de ja. Dvs utan att äga en DJ. När jag hörde för någon månad sedan sa de att reglerna är skärpta och att de inte längre kan sälja dessa löst. Med detta lämnar jag denna diskussion och återgår till att prata om våra underbara 16570 istället. =)

20191018_113053-01.jpeg

Tillbaka
Topp