S
Staafen
Guest
Grattis och välkommen tillbaka!Äntligen tillbaka i tråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis och välkommen tillbaka!Äntligen tillbaka i tråden
Rolex Explorer II k-serie (lugghål och sel). Sägs vara orörd, har inte kollat bilderna noga dock. Vettigt köp!
https://www.blocket.se/vi/87760848.htm
Jag håller med! Man kanske borde slå till!Bra pris
Fuktskadad? Ser ut som rostfläck i tavelkanten och den utbytta datumskivan ser ut att vara mycket missfärgad av rost.Vad har hänt här? Det nästan ut som någon försökt färga lumen.
https://chrono24.app/rolex/explorer...ced--id12596601.htm?SETLANG=sv_SE&SETCURR=SEK
Ser inte bra ut iaf!Fuktskadad? Ser ut som rostfläck i tavelkanten och den utbytta datumskivan ser ut att vara mycket missfärgad av rost.
Skick: BegagnadFuktskadad? Ser ut som rostfläck i tavelkanten och den utbytta datumskivan ser ut att vara mycket missfärgad av rost.
Rolex Explorer II k-serie (lugghål och sel). Sägs vara orörd, har inte kollat bilderna noga dock. Vettigt köp!
https://www.blocket.se/vi/87760848.htm
Grattis! Vad gav du och är du nöjd?
Nöp den
Grattis! Vad gav du och är du nöjd?
Hittar man ett bra exemplar idag är det bara att hoppa på!Hittills är jag nöjd! Har haft samma referens förut så inga överraskningar min gamla saknade dock tillbehör och va inte lika skarp.
Den va svindyr, jag betalade enligt utsatt pris, dvs dyrare än min 2017 216570 och 2005 16622.. men men, de kostar att hoppa på rolextåget idag
Hittar man ett bra exemplar idag är det bara att hoppa på!
Håller med om att den är bra mycket bättre än den nya.Precis min tanke, den här modellen bärs dessutom mycket bättre än den nya varianten. Och 16622 hade inte ens ändlänkar som passade boetten så jag är klart nöjd med att ha hittat en fin exp2
Mycket bra! Vad är det för jubilee?Då fick man tummen ur! Det blev faktiskt inte heldumt!
Var tvungen att testa innan jag lägger allt för många tusenlappar på en genuin. Denna är köpt av @Hans Beck (Tid&Ting).Mycket bra! Vad är det för jubilee?
Jäklar var fint! Får man låna bilden till insta @tidochting.se ?Då fick man tummen ur! Det blev faktiskt inte heldumt!
Absolut! Bara att sno!Jäklar var fint! Får man låna bilden till insta @tidochting.se ?
Jag brukar variera mellan oyster, super jubilee och läder. Jag tycker att den blir mycket bra på super jubilee med faktiskt.Tycker det är ren slakt att ha en 16570 på annan länk än Oyster
Jag har samma jubilee men på en Citizen, det är ok för priset man betalar men inte i närheten av samma kvalité och passform som en från Rolex. När jag för första gången skulle montera den på min Citizen så åkte sprinten som håller ihop claspen ut och jag höll på att tappa klockan. Jag har fått nypa ihop flera delar med tång för att den ska hålla ihop ordentligt. Det jag vill få sagt är, var försiktig om du ska ha den på en dyrare klocka så att den inte ramlar isär och klockan åker i backen.@Brolle Ser ut att vara rätt bra passform?
Precis som @Staafen så bra förklarade är det lite pill och inte helt säkert.@Brolle Ser ut att vara rätt bra passform?
Jag känner precis likadant! Det är en otrolig klocka på alla sätt och vis.Kan inte ta av den!! Letar febrilt efter en klocka att varva med. Tänker en DJ 36 med superjubile och svart tavla. Risken är dock stor att den kommer ligga i etuin. Har aldrig haft en klocka som är så enkel att bära till precis allt!
Trevlig kväll upptäckare!