Nej kommer finnas som reservdel i många år framöver.Frågan kom upp tidigare men vet du om de slutat eller kommer sluta tillverka 63600?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej kommer finnas som reservdel i många år framöver.Frågan kom upp tidigare men vet du om de slutat eller kommer sluta tillverka 63600?
Toppen, jag fick för mig att jag hört att den skulle sluta tillverkas iom att den modellen på jubilee utgår.Nej kommer finnas som reservdel i många år framöver.
Nejdå du kan beställa äldre länkar än så hos ADToppen, jag fick för mig att jag hört att den skulle sluta tillverkas iom att den modellen på jubilee utgår.
Ja det är ju helt klart lite underligt! Tror bara att det är beställningstid om det inte finns inne. Jag har frågat AD gällande dessa två gånger, ena gången fanns det inne andra gången inte.Då känns det ganska skevt att en länk kan säljas över list när den kan plockas ut bara man har en av de mest sålda rollarna de senaste åren? + lite kö kanske!
Ja, då är det konstigt vill jag tyckaJa det är ju helt klart lite underligt! Tror bara att det är beställningstid om det inte finns inne. Jag har frågat AD gällande dessa två gånger, ena gången fanns det inne andra gången inte.
216570 = "Sviklex"?Ja vi kan ju hoppas på att de gör Explorer snygg igen, 216570 är ju inte Rolex snyggaste modell direkt. 16570 är väldigt fin däremot.
Jag tycker att det blev bra även om det inte är något jag hade valt.Ok, då sitter Explorern på ett RubberB! Helt ok i mitt tycke, men inte helt såld. Väldigt skönt att bära iaf.
Ja okej! TackSom de nämner ovan så kom den nya referensen att presenteras på Basel 2011 och lanserades samma år... detta var även Rolex 40 års jubileum...vi håller tummarna att något nytt spännande händer i Explorer serien på 50års jubileet.
A just det precis , fel av migGMT visaren är orange istället för röd och har dessutom en annan form. Sekundvisaren är fortfarande svart.
Jag tycker det är mycket bra, rubberb är riktigt skönt.Ok, då sitter Explorern på ett RubberB! Helt ok i mitt tycke, men inte helt såld. Väldigt skönt att bära iaf.
Och på förstasidan ska vi stanna!Kul att se den här tråden på förstasidan!
Här kommer mitt bidrag
Kör detta. Bild från nätet då jag är ute på PW med dottern just nu.Jag tycker det är mycket bra, rubberb är riktigt skönt.
Vilket spänne kör du?
Ok, då sitter Explorern på ett RubberB! Helt ok i mitt tycke, men inte helt såld. Väldigt skönt att bära iaf.
Kör detta. Bild från nätet då jag är ute på PW med dottern just nu.
Jag håller mig utanför den här diskussionen då jag aldrig riktigt gillat gummi!Snyggt, frågan är om man inte skulle kunna färbättra utseendet ytterligare genom det svarta med röd sträng? De saknar bild på när man har ett sådant med svart urtavla (se film nedan dock)!
https://rubberb.com/en/rolex-watch-...classic-series-vulchromatic?selected-color=55
vita urtavlan borde väl ha vita armbandet?
https://www.pinterest.se/pin/224265256417721729/
Kanske är det helsvarta snyggast till svart urtavla!
Bandet med röda strecket är inget för migSnyggt, frågan är om man inte skulle kunna färbättra utseendet ytterligare genom det svarta med röd sträng? De saknar bild på när man har ett sådant med svart urtavla (se film nedan dock)!
https://rubberb.com/en/rolex-watch-...classic-series-vulchromatic?selected-color=55
vita urtavlan borde väl ha vita armbandet?
https://www.pinterest.se/pin/224265256417721729/
Kanske är det helsvarta snyggast till svart urtavla!
Jag tycker lätt att det ser lite billigt ut med strecken. Bättre med ett mer stilrent helsvart.Bandet med röda strecket är inget för mig
Haha, precis vad jag började skriva men ändrade till ett mer diplomatiskt svarJag tycker lätt att det ser lite billigt ut med strecken. Bättre med ett mer stilrent helsvart.
Jag kan vara lite klumpig i mina svar kanske haha!Haha, precis vad jag började skriva men ändrade till ett mer diplomatiskt svar
Äh!Jag kan vara lite klumpig i mina svar kanske haha!
Jag tycker att det såg bra ut och kan tänka mig att det är skönt.Äh!
Ska köra det i helgen, och känna av lite. Men förmodligen hamnar det på köp och sälj inom snar framtid.
Länk länk länk! Åker nog på super Jubilee på söndag kvällJag tycker att det såg bra ut och kan tänka mig att det är skönt.
Jag gillar den på läder med men oyster och jubilee är en klass för sig.Länk länk länk! Åker nog på super Jubilee på söndag kväll
Det roliga är hur olik klockan blir på vardera! Extremt versatil klocka!Jag gillar den på läder med men oyster och jubilee är en klass för sig.
Verkligen! En av de mest svårmatchade klockorna jag haft, speciellt med läder. Men hittar man rätt blir det väldigt bra i mitt tycke!Det roliga är hur olik klockan blir på vardera! Extremt versatil klocka!
Helt klart! Lädret du har haft på din på senaste tiden ser ju sjuuukt bra ut!Verkligen! En av de mest svårmatchade klockorna jag haft, speciellt med läder. Men hittar man rätt blir det väldigt bra i mitt tycke!
Haft en Speedmaster tidigare. Den klockan åt verkligen allt man slängde på!Det roliga är hur olik klockan blir på vardera! Extremt versatil klocka!
Stort tack! Jag är väldigt nöjd med det!Helt klart! Lädret du har haft på din på senaste tiden ser ju sjuuukt bra ut!