Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Härligt att se lite fler T<25 tavlor i tråden.
Alltid!Tack, ni är snälla
Tack, håller med!Snyggt! Härligt att se lite fler T<25 tavlor i tråden.
Du är ju i mitt team!Två mot en....inte rättvist
Killar som gillar gummi! Den klubben slipper jag gärna!Du är ju i mitt team!
Hahaha! Tänkte mer på team "Explorer 2 ska bäras på länk"Killar som gillar gummi! Den klubben slipper jag gärna!
Haha ok då, jag är med er!Hahaha! Tänkte mer på team "Explorer 2 ska bäras på länk"
Helt rätt..Hahaha! Tänkte mer på team "Explorer 2 ska bäras på länk"
Bra inlägg och jag kan bara hålla med, den har något speciellt.Med 4 klockor att välja på så bör man tycka att valet på morgonen är svårt.
Men det är något speciellt med vår kära 16570. Jag vill inte riktigt vad det är, det enda jag vet är att det är en självklarhet. Vardag, jobb, båttur eller vandring den passar till allt. Jag vill egentligen bara tacka min 16570 för ett enkelt val varje morgon. Ett val som ofta är lika tankebefriande som att dricka en kopp kaffe vid 9 tiden.
Det som är tråkigt är den korta tiden resterande dinkor får..
Bara en liten tanke som slog mig. Ha en fortsatt trevlig vecka!
Bra inlägg och jag kan bara hålla med, den har något speciellt.
Får man fråga vad du har för andra klockor i samlingen?
Trevlig samling där även du bara behöver en av dem!Just nu rullar jag mellan en Heuer Quartz, en Breitling Avenger gmt 2 och 116713. Tycker dom kompletterar varandra ganska bra, har lite olika straps och således lite trevliga kombinationer
Hahahah, jag kan förstå dig! Under de tre månader jag hade min så använde jag ingen annan klocka, och jag saknar den mest varje dag sen den såldes!Med 4 klockor att välja på så bör man tycka att valet på morgonen är svårt.
Men det är något speciellt med vår kära 16570. Jag vet inte riktigt vad det är, det enda jag vet är att det är en självklarhet. Vardag, jobb, båttur eller vandring den passar till allt. Jag vill egentligen bara tacka min 16570 för ett enkelt val varje morgon. Ett val som ofta är lika tankebefriande som att dricka en kopp kaffe vid 9 tiden.
Det som är tråkigt är den korta tiden resterande dinkor får..
Bara en liten tanke som slog mig. Ha en fortsatt trevlig vecka!
Snyggt!
Funkar även till skidåkning!
Haha, lite det som är tråkigt. Men kan inte sluta använda den..Trevlig samling där även du bara behöver en av dem!
Hahah, it's a blessing and a curse..Hahahah, jag kan förstå dig! Under de tre månader jag hade min så använde jag ingen annan klocka, och jag saknar den mest varje dag sen den såldes!
Riktigt bra inlägg!
Det ska du inte, bara att låta den sitta på!Haha, lite det som är tråkigt. Men kan inte sluta använda den..
Hahah, it's a blessing and a curse..
Snyggt! Du får mig att sakna en 16570 lite mer med varje inlägg!Tillbaka på armen efter några veckor med Santos Carree!
Sorry!Snyggt! Du får mig att sakna en 16570 lite mer med varje inlägg!
Instämmer, hade man haft ekonomin att ha kvar den hade den funnits än idag..
Var tänkt att citera detta med i föregående.Snyggt! Du får mig att sakna en 16570 lite mer med varje inlägg!
Hahahah, inget att be om ursäkt för!
Hahah, ja det är en del pengar i denna hobbyVar tänkt ATG citera detta med i föregående.
Precis, försöker ligga under 30 k i den totala samlingen nu under sista året i grundskola, så snart ryker en av mina två favoriter, inte bestämt mig för vilken bara..Hahah, ja det är en del pengar i denna hobby