S
Staafen
Guest
Hmm ok. Har för mig att det stod att den var fullängd tidigare.Yes men det saknar 3 länkbitar på bilden iaf. Ska vara 24 orginal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hmm ok. Har för mig att det stod att den var fullängd tidigare.Yes men det saknar 3 länkbitar på bilden iaf. Ska vara 24 orginal.
Jag hade osunda tankar också för något år sedan, men kom på bättre tankar igen, lägg den på vila ett tag...min låg över 1år i bankfack, sen kom suget igenJag börjar tänks osunda tankar 16570-vänner!
Kanske får göra det!Jag hade osunda tankar också för något år sedan, men kom på bättre tankar igen, lägg den på vila ett tag...min låg över 1år i bankfack, sen kom suget igen
Snyggt! Var hittade du denna?Sådärja!
https://klocksnack.se/threads/rolex-explorer-2-16570-95-w-serie.123836/Snyggt! Var hittade du denna?
Ja, det tycker jag du ska göra, du är ju en av eldsjälarna i denna trådenKanske får göra det!
Det var snällt sagt! Jag älskar den där klockan så jag vet ärligt talat inte varför jag skulle sälja/byta.Ja, det tycker jag du ska göra, du är ju en av eldsjälarna i denna tråden
Snyggt! Var hittade du denna?
https://klocksnack.se/threads/rolex-explorer-2-16570-95-w-serie.123836/
Edit: jag tog mig friheten att svara på din fråga.
För mig var det att jag blev sugen på annat och inte skulle haft pengar till både nya klockan och behålla exp2:an.. men jag väntade istället och lade exp på is och sen kom kärleken tillbaxDet var snällt sagt! Jag älskar den där klockan så jag vet ärligt talat inte varför jag skulle sälja/byta.
Jag förstår, smart gjort! Jag är lite sugen på att testa Explorer 1.För mig var det att jag blev sugen på annat och inte skulle haft pengar till både nya klockan och behålla exp2:an.. men jag väntade istället och lade exp på is och sen kom kärleken tillbax
Jag är sugen på 4 klockor just nuJag förstår, smart gjort! Jag är lite sugen på att testa Explorer 1.
Jag är nog mer lagd åt owg-hållet. Blir nästan lite stressad med flera klockor.För mig var det att jag blev sugen på annat och inte skulle haft pengar till både nya klockan och behålla exp2:an.. men jag väntade istället och lade exp på is och sen kom kärleken tillbax
Haha du har 3 av 4 på min lista med. Jag var nära på att köpa en OP med den tavlan för ett par veckor sedan men av flera anledningar blev det inte så. Exp1 är klockan det lutar åt juat nu och en DD skulle gå mig att gå i klockpension.Jag är sugen på 4 klockor just nu
OP blå 3,6,9 tavla,
Exp1
Reverso
DD i gulguld
Jag får det tufft om jag inte vinner på de jävla trisslotterna
Jag sålde min 16570 för en 14270, något som jag trivs bra med.Jag förstår, smart gjort! Jag är lite sugen på att testa Explorer 1.
De är fina! Får man fråga vad du fick ge?Jag sålde min 16570 för en 14270, något som jag trivs bra med.
Jag är nog mer lagd åt owg-hållet. Blir nästan lite stressad med flera klockor.
Det hade ju varit en prefekt duo, exp1 och exp2 tänker jagJag sålde min 16570 för en 14270, något som jag trivs bra med.
just nu ligger nog DDn högst på listan då jag har en del stål redan.Haha du har 3 av 4 på min lista med. Jag var nära på att köpa en OP med den tavlan för ett par veckor sedan men av flera anledningar blev det inte så. Exp1 är klockan det lutar åt juat nu och en DD skulle gå mig att gå i klockpension.
Faktiskt! DD och en Sub också. Plus en Daytona när man ska ut och köra bil!Det hade ju varit en prefekt duo, exp1 och exp2 tänker jag
En DD med Onyx då är det hejdå köp/sälj för min del.just nu ligger nog DDn högst på listan då jag har en del stål redan.
Pension..nja det vet jag inte, hade nog inte kunnat hålla mig så länge
Det är det också, men jag är lite inne på Staafens linje med OWG. Just nu har jag en Speedmaster (FOiS) vid sidan av, en trevlig duo det också. Det som tar emot är att binda upp 65-70 000: - i en till klocka, i duon Exp I och II. Då finns det annat utanför klockvärlden som står högre på listan.Det hade ju varit en prefekt duo, exp1 och exp2 tänker jag
Det är en sån jag är ute efter men just nu sparar jagEn DD med Onyx då är det hejdå köp/sälj för min del.
De är ju helt underbara!Det är en sån jag är ute efter men just nu sparar jag
Absolut, håller med om att det är mycket pengar att binda upp, just nu har vi bestämt oss för att renovera här hemma till våren så det får gå föreDet är det också, men jag är lite inne på Staafens linje med OWG. Just nu har jag en Speedmaster (FOiS) vid sidan av, en trevlig duo det också. Det som tar emot är att binda upp 65-70 000: - i en till klocka, i duon Exp I och II. Då finns det annat utanför klockvärlden som står högre på listan.
Här är min trio just nu, hittar ingen bild nu på framsidan av min fars gamla klocka.Det är det också, men jag är lite inne på Staafens linje med OWG. Just nu har jag en Speedmaster (FOiS) vid sidan av, en trevlig duo det också. Det som tar emot är att binda upp 65-70 000: - i en till klocka, i duon Exp I och II. Då finns det annat utanför klockvärlden som står högre på listan.
Länken är kortad, jag har alla länkbitar till länkenYes men det saknar 3 länkbitar på bilden iaf. Ska vara 24 orginal.
ok, då är det bra pris. kollade bara på bilden i annonsen.Länken är kortad, jag har alla länkbitar till länken
Härliga bilder! Nu blev jag sugen på en svart. Det är konstigt det där, jag är hur nöjd som helst med min Polar och så ser man något annat och blir sugen. Hade jag haft en svart skulle jag antagligen varit sugen på en Polar. Man blir ju aldrig nöjd.Bilder från helgen.