• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En tråd tillägnad Rolex explorer II (16570)

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Inte riktigt rätt tråd kanske, men sitter på en Santos Carre nu, en vintage Longines och en Tudor Prince Oysterdate där Oystern eller Carren måste säljas av mina under 30K principer. Tanken är att få ihop en samling med en dykare, en dressare och en tredje i valfri utformning som jag trivs med.:)
Trevlig samling! Carreen köpte du nyss va? Löste det sig med kronan?
 

Lindrothh

Cartier
Trevlig samling! Carreen köpte du nyss va? Löste det sig med kronan?
Jaa, sen har jag alltid velat testa en Oysterdate med dess fina 34 mm så slog till på sen här också. Men en av dem ska gå, så får utvärdera det efter Carren kommit hem från Nymans. Varit Oyster i en vecka konstant nu.

Inskickad hos dem nu, inte hört något mer men vet inte riktigt hur lång tid det kan ha för dem:)
 
Trevlig eftermiddag på er!

upload_2020-1-21_15-36-15.png
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Snart är det dags att börja titta på sommarklädsel till 16570:in! Har ni någon favoritkombo på sommaren? (Länk är alltid länk men det kan ju vara roligt att variera sig lite)

Här är en kombo som jag tyckte blev lite trevlig!
20190530_121148-01-01-01.jpeg
20190602_141810-01-01.jpeg
 
Topp