S
Staafen
Guest
Var har du för skoj då?Precis, försöker ligga under 30 k i den totala samlingen nu under sista året i grundskola, så snart ryker en av mina två favoriter, inte bestämt mig för vilken bara..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var har du för skoj då?Precis, försöker ligga under 30 k i den totala samlingen nu under sista året i grundskola, så snart ryker en av mina två favoriter, inte bestämt mig för vilken bara..
Inte riktigt rätt tråd kanske, men sitter på en Santos Carre nu, en vintage Longines och en Tudor Prince Oysterdate där Oystern eller Carren måste säljas av mina under 30K principer. Tanken är att få ihop en samling med en dykare, en dressare och en tredje i valfri utformning som jag trivs med.Var har du för skoj då?
Trevlig samling! Carreen köpte du nyss va? Löste det sig med kronan?Inte riktigt rätt tråd kanske, men sitter på en Santos Carre nu, en vintage Longines och en Tudor Prince Oysterdate där Oystern eller Carren måste säljas av mina under 30K principer. Tanken är att få ihop en samling med en dykare, en dressare och en tredje i valfri utformning som jag trivs med.
Jaa, sen har jag alltid velat testa en Oysterdate med dess fina 34 mm så slog till på sen här också. Men en av dem ska gå, så får utvärdera det efter Carren kommit hem från Nymans. Varit Oyster i en vecka konstant nu.Trevlig samling! Carreen köpte du nyss va? Löste det sig med kronan?
Bra där! Detsamma till dig!Trevlig eftermiddag på er!
Kör min på länk året runt. Ibland på vintage Tropic. Lite sugen på att testa Rubber B till sommaren.Snart är det dags att börja titta på sommarklädsel till 16570:in! Har ni någon favoritkombo på sommaren? (Länk är alltid länk men det kan ju vara roligt att variera sig lite)
Här är en kombo som jag tyckte blev lite trevlig!
Tropicen såg trevligt ut på den!Kör min på länk året runt. Ibland på vintage Tropic. Lite sugen på att testa Rubber B till sommaren.
Funkar helt okey. Tyvärr är inte klockan tillräckligt gammal för att lira med bandet fullt ut.Tropicen såg trevligt ut på den!
Kan hålla med där, även om det är en T<25. Den där måste ha en bytt bezel/glasring va?Funkar helt okey. Tyvärr är inte klockan tillräckligt gammal för att lira med bandet fullt ut.
Nej, det kan jag inte tänka mig. Vad får dig att tro det?Kan hålla med där, även om det är en T<25. Den där måste ha en bytt bezel/glasring va?
De lite äldre, dvs T<25 tavla och äldre har väldigt ofta färgsläpp på siffrorna och jag upplever dem inte som lika krispiga eller hur man nu ska säga.Nej, det kan jag inte tänka mig. Vad får dig att tro det?
Jämför med min från 1997 som för är i mycket bra skick.Nej, det kan jag inte tänka mig. Vad får dig att tro det?
Jag förstår hur du menar. Men tror inte att den skulle vara utbytt.De lite äldre, dvs T<25 tavla och äldre har väldigt ofta färgsläpp på siffrorna och jag upplever dem inte som lika krispiga eller hur man nu ska säga.
Säkert bara välbevarad.Jag förstår hur du menar. Men tror inte att den skulle vara utbytt.
Vem vet Nöjd hur som.Säkert bara välbevarad.
Det förstår jag, de är ju grymt fina!Vem vet Nöjd hur som.
Verkligen! Gillar referens rent generellt, extra kul med tritium för mig som annars mest diggar vintage.Det förstår jag, de är ju grymt fina!
Ja verkligen, som jag skrivit tidigare tycker jag att det är det en av Rolex mest underskattade referenser. Men det lär nog bli ändring på det framöver.Verkligen! Gillar referens rent generellt, extra kul med tritium för mig som annars mest diggar vintage.
Riktigt schysst! Set ju iprincip orörd ut!Sådärja!
Välkommen tillbaka!Sådärja!
Riktigt schysst! Set ju iprincip orörd ut!
Välkommen tillbaka!
Riktigt snygg på alla tre! Men orginal är ju nästan alltid bäst!Tillbaka på länk efter några månader på läder. Tänkte köra super jubilée men det var länge sedan oystern fick tid och den är ju så trevlig! Hoppas att ni får en fortsatt fin kväll!
Tack gubben!Riktigt snygg på alla tre! Men orginal är ju nästan alltid bäst!
Trevlig kväll på dig!
Yes men det saknar 3 länkbitar på bilden iaf. Ska vara 24 orginal.https://klocksnack.se/threads/jubilee-63600-prisbump.126170/#post-3163269
Till er som är sugna på super jubilée så har han sänkt till 15700kr nu!