S
Staafen
Guest
Skönheten är tillbaka på läder! En underbar klocka detta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skönheten är tillbaka på läder! En underbar klocka detta!
Minst sagt, sjukt snygg kombo!Skönheten är tillbaka på läder! En underbar klocka detta!
Tack! Jag har två nya läder på gång från bäste @jankoxxx!Minst sagt, sjukt snygg kombo!
Tack, ja visst blev det!Vart bra med ny bezel
Det blev ju riktigt bra! Är du nöjd?Blev lite inspirerad av @Staafen s bilder så jag letade fram mitt väl inkörda Bulangläder. Blev väl helt OK?
Det blev ju riktigt bra! Är du nöjd?
Jag fick nya vid service. Dra ett PM så kan jag höra med AD, hämta ut och skicka till dig.Jovars men nu åkte länken på igen
BTW, var köper jag nya bandstift? Mina är lite slitna. Har 50 mil till närmsta AD...
Tycker det blev riktigt snyggtBlev lite inspirerad av @Staafen s bilder så jag letade fram mitt väl inkörda Bulangläder. Blev väl helt OK?
Med lakrits bezel vart den riktigt frän!Jag trillade över några bilder på modifierade 16570 Polar. Jag tror att om utförandet skulle varit så original hade vi sett en prislapp upp mot 100' eller mer så som femsiffriga GMT, bara pga bezeln. Vad tror ni och vad tycker ni om utseendet med GMT bezel? Jag tycker att det såg riktigt bra ut men är helt emot att modda Rolex ska tilläggas.
Riktigt jävla snygg med svarta insertet!Jag trillade över några bilder på modifierade 16570 Polar. Jag tror att om utförandet skulle varit så original hade vi sett en prislapp upp mot 100' eller mer så som femsiffriga GMT, bara pga bezeln. Vad tror ni och vad tycker ni om utseendet med GMT bezel? Jag tycker att det såg riktigt bra ut men är helt emot att modda Rolex ska tilläggas.
Jag trillade över några bilder på modifierade 16570 Polar. Jag tror att om utförandet skulle varit så original hade vi sett en prislapp upp mot 100' eller mer så som femsiffriga GMT, bara pga bezeln. Vad tror ni och vad tycker ni om utseendet med GMT bezel? Jag tycker att det såg riktigt bra ut men är helt emot att modda Rolex ska tilläggas.
Frågan är hur de är monterade då infästningen lär vara olika.Roligt tycker jag. Hade lätt moddat min om jag haft en GMT-bezel. Finns förvisso kompletta AM-kit på EBay
Ja, svart och coke var riktigt bra. Snyggare än GMT faktiskt.Riktigt jävla snygg med svarta insertet!
Frågan är hur de är monterade då infästningen lär vara olika.
Är det så lätt alltså? Jag är som sagt mot det egentligen men man blir ju sugen när man ser resultatet.Dom delar samma boett mao. Plug n´Play.
Hur funkar det att vrida på en 16570? Det måste väl vara olika?Dom delar samma boett mao. Plug n´Play.
Vad är det att vara emot om man gillar det?Är det så lätt alltså? Jag är som sagt mot det egentligen men man blir ju sugen när man ser resultatet.
Hur funkar det att vrida på en 16570? Det måste väl vara olika?
Sant! Gillar att hålla mina klockor så original som möjligt men det går ju att återställa.Vad är det att vara emot om man gillar det?
Var lite otydlig där, snurra på bezeln alltså.
Hur funkar det att vrida på en 16570? Det måste väl vara olika?
Man byter ”glasringen” också. Där finns hål för fjädern som sköter klickandet.
Dum fråga men vad menar ni med glasringen i detta fall?Som @Scaramanga skriver så byts hela glas ringen.
Dum fråga men vad menar ni med glasringen i detta fall?
Yes det förstod jag, trodde ni menade någon annan del.Titta på bilden jag bifogade en post upp