Innebär detta att jag också behöver slå till på en svart? Tanken har slagit mig att bästa kombon vore en av varjeTrevlig kväll!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Innebär detta att jag också behöver slå till på en svart? Tanken har slagit mig att bästa kombon vore en av varjeTrevlig kväll!
Utan tvekan, klart du ska det!Innebär detta att jag också behöver slå till på en svart? Tanken har slagit mig att bästa kombon vore en av varje
Svart är det nya vita!Innebär detta att jag också behöver slå till på en svart? Tanken har slagit mig att bästa kombon vore en av varje
Haha! Jag gillar verkligen båda lika mycket, det finns tillfällen för båda.Svart är det nya vita!
Tack! Jag har haft några olika men har fastnat helt för 16570. En riktigt trevlig modell!Snyggt! Börjar bli mer och mer intresserad av en Explorer någon gång i framtiden!
Riktigt bra!M-serie med graverad rehaut och 3186 på Superjubilee
Tror Luxury Watches i Stockholm kan ta hem det. Kunde det förut i alla fall. Har inte köpt det där själv och vet inte vad dom har för priser.Hej vänner!
Vart köper jag Rubber B band enklast och smidigast. Någon AD som har eller är det utlandet som gäller? Nymans vet jag har slutat med dem.
Tack på förhand.
M-serie med graverad rehaut och 3186 på Superjubilee
Det vore roligt att se alla KS 16570. Kan inte alla som har en posta en bild?
Jag köpte min Supejubilee ny för c:a 15000:-. Har artikelnummer 63600.
Nope. Köpa begagnad är din bästa chansKan man gå till AD och bara beställa en länk eller hur bär man sig bäst åt?
Man måste ha en 116234 eller 116200 för att kunna köpa dessa från AD. Jag köpte min privat med.Kan man gå till AD och bara beställa en länk eller hur bär man sig bäst åt?
Varken Krons, Nymans eller Rob säljer dessa löst tyvärr, dvs om man inte har matchande klocka.Jag köpte min på Krons i Stockholm, kolla med dem.
Säljer de löst om man skulle ha dessa referenser?Varken Krons, Nymans eller Rob säljer dessa löst tyvärr, dvs om man inte har matchande klocka.
Hur ser prisbild ut på beg kontra ny från AD?Nope. Köpa begagnad är din bästa chans
Jag köpte min på Krons i Stockholm, kolla med dem.
Runt samma pris beg som ny. Räkna runt 15k om du hittar en beggad i bra skickHur ser prisbild ut på beg kontra ny från AD?
Runt samma pris beg som ny. Räkna runt 15k om du hittar en beggad i bra skick
Ja, har du någon av dessa två referenser kan du köpa men då måste du ta med klockan in och jag tror att de byter på plats. De har blivit mycket hårdare med detta senaste året. Om jag minns rätt ligger listpriset på 15,9' nu och man kan eventuellt hitta något billigare begagnat men inte mycket.Säljer de löst om man skulle ha dessa referenser?
Fin! Vilket år är den från?
Det gick för något år sedan men inte nu längre.Fick du den utan att ha någon av modellerna som den kommer på?
Snyggt! Ja det är en av de skönaste klockorna jag haft.Galet skönt att ha en 16570 på handleden igen!
Snyggt, stort grattis!Galet skönt att ha en 16570 på handleden igen!