Det vore roligt att se alla KS 16570. Kan inte alla som har en posta en bild?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Ja, hade en svart med tritium för ett par år sedan och ångrar sedan dess att jag sålde.Snyggt! Ja det är en av de skönaste klockorna jag haft.
TackarSnyggt, stort grattis!
Grattis som sagt! Minns inte nu men tillverkades SWISS ett par år mellan T<25 och SWISS MADE, ca 99-00?Tack! Ja, hade en svart med tritium för ett par år sedan och ångrar sedan dess att jag sålde.
När denna "SWISS" Dök upp var det inga tvivel
Tackar
Stämmer bra det var under övergången mellan tritium och luminova.Grattis som sagt! Minns inte nu men tillverkades SWISS ett par år mellan T<25 och SWISS MADE, ca 99-00?
Vad är det för ändlänkar på den, SEL?Stämmer bra det var under övergången mellan tritium och luminova.
Helt off topic, var boken bra?Det är nu många år sedan jag insåg att jag "behövde" en av vardera kulören (plus en Exp "1"). Aldrig ångrat det beslutet. Tritium och genomgående bandstiftshål gäller för mig.
Äldre bilder på den vita - får ta bättre framöver.
A-serie så 501B på denna SEL introducerades i början av 2000 om jag minns rätt.Vad är det för ändlänkar på den, SEL?
Helt off topic, var boken bra?
Det är nu många år sedan jag insåg att jag "behövde" en av vardera kulören (plus en Exp "1"). Aldrig ångrat det beslutet. Tritium och genomgående bandstiftshål gäller för mig.
Från 2006
Riktigt roligt att se alla fina 16570!2003 med SEL och lugholes
Skönt att jag är inte ensam nörd med en av varje haha!Det är nu många år sedan jag insåg att jag "behövde" en av vardera kulören (plus en Exp "1"). Aldrig ångrat det beslutet. Tritium och genomgående bandstiftshål gäller för mig.
@Zozoo säljer ett Super Jubilée nu om du eller någon annan är sugen.Kan man gå till AD och bara beställa en länk eller hur bär man sig bäst åt?
Vilken föredrar du mest svart eller vit?Här är mina två, de har ju iofs varit uppe tidigare.
2005
1997 på läder för tillfället.
Jättesvår fråga! Båda har sina kvalitéer och känns på något sätt som olika klockor. Jag har bara haft den svarta i några dagar så jag får nog återkomma med ett svar längre fram.Vilken föredrar du mest svart eller vit?
Väntar med spänning på ditt svar är själv lite sugen på enJättesvår fråga! Båda har sina kvalitéer och känns på något sätt som olika klockor. Jag har bara haft den svarta i några dagar så jag får nog återkomma med ett svar längre fram.
Vilken är du mest sugen på?Väntar med spänning på ditt svar är själv lite sugen på en
Mest sugen på en vit för tillfället men kan lika gärna en svartVilken är du mest sugen på?
Trevlig helg på dig med!Trevlig helg vänner!
Fin! Vad är det för år på den?Trevlig helg på dig med!
(Gammal bild på min tyvärr sålda...)
Den är från 00Fin! Vad är det för år på den?
Ok, första året med SEL?Den är från 00
Ja, jag har för mig det!Ok, första året med SEL?
Het!Trevlig helg på dig med!
(Gammal bild på min tyvärr sålda...)
Hahah, ja man ångrar ju lite att man sålde...
Det gör man alltid haha!Hahah, ja man ångrar ju lite att man sålde...