Hahaha, sant!Det gör man alltid haha!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha, sant!Det gör man alltid haha!
Ta en bira för mig med!
Då va det dags å gå på after-ski!
Vad är det för årsmodell? är det en F-serie?Trevlig söndag på er!
D-serie uttagen i slutet av 2005. Vad tänkte du på?Vad är det för årsmodell? är det en F-serie?
Har själv en D-Serie så jag försökte gissa vad din var heheD-serie uttagen i slutet av 2005. Vad tänkte du på?
Misstänkte att det var något sånt!Har själv en D-Serie så jag försökte gissa vad din var hehe
Har du blivit med en svart också?Trevlig söndag på er!
Ja det blev så!Har du blivit med en svart också?
Haha snyggt! Då var cirkeln sluten.Ja det blev så!
Varje gång jag tittar ner på klockan och gmt visaren är dold av minutvisaren så slås jag över hur vacker denna klocka är. Missuppfatta mig rätt, älskar även klockan när gmt visaren syns (vore galet annars) men just den lilla korta stunden känns det som man har en annan klocka att uppskattaM-serie med graverad rehaut och 3186 på Superjubilee
Hoppas att du hittar något skoj!Haha snyggt! Då var cirkeln sluten.
Säljer förmodligen min datejust ikväll. Blir att jaga en Explorer 114270 eller 14270.
Japp!Är det någon som har testat super jubilée på den svarta?
Misstänkte att någon hade testat. Det såg riktigt bra ut! Nöjd?
Jo det gjorde sig bra! Har dock inte kvar länken då jag nyligen sålde min datejustMisstänkte att någon hade testat. Det såg riktigt bra ut! Nöjd?
Jag ska nog sätta på jubiléen idag!Jo det gjorde sig bra! Har dock inte kvar länken då jag nyligen sålde min datejust
Tycker det vart riktigt snyggt!
Faktiskt! Min åker på ikväll!Tycker det vart riktigt snyggt!
Du får se till att lägga upp någon bild!Faktiskt! Min åker på ikväll!
Jag ska göra mitt bästa!Du får se till att lägga upp någon bild!
Så!Du får se till att lägga upp någon bild!
Snyggt, diggar den där kombon riktigt mycket!