Surf's Up?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Surf's Up?!
Nej den var inte vacker, hoppas innerligt att de är PSSpydde lite..
SUPSurf's Up?!
Mer bilder:Kan inte ni som har en 16570 på läder/perlon/nato/etc posta lite goa inspirationsbilder?
Även den svarta gjorde sig bra i olika färger. Gillar som du det i kamelMer bilder:
Woodlandcamo. Kanske roligare än snyggt, men jag gillar't.
Oliv. Funkar även toppenbra på sand.
Kamel, min favorit. Otroligt mjukt och behagligt.
Nice! Var beställde du bund-bandet ifrån?Fick hem nya kläder idag
Det vart grymt bra! Ser mycket bättre ut i verkligheten.
Grattis! Surfade på bund härom dan men hittade bara fräscha i USA. Exp II sitter verkligen som en smäck på det!Köpte det av @TorNet
Högg det så fort jag såg annonsen
Grattis! Surfade på bund härom dan men hittade bara fräscha i USA. Exp II sitter verkligen som en smäck på det!
Texten betyder "Handgjort i Tyskland"Tack!
Verkligen, som gjord för bund.
Det här är "vintage" handgjort i Tyskland om det hjälper.
No shit, SherlockTexten betyder "Handgjort i Tyskland"
Utan bilder tror vi ingenting. Men en 2005 för 31500:- skulle åtminstone få mig att fråga vad som är haken. Mycket närstående service? Sliten? Hårt polerad?Har en svart 16570 på g, 2005:a ingen box inget cert, äkthets intyg fås med. 31500:- får jag ge, ska vara i bra skick. Får bilder imorgon. Vad tror panelen ?
Som sagt får bilder under dan, klockan är från firma i helsingborg ( du vet nog vilken). 6 mån garanti, äkthetskollad och funktionskollad av urmakare. Ej ute på annons ännu.Utan bilder tror vi ingenting. Men en 2005 för 31500:- skulle åtminstone få mig att fråga vad som är haken. Mycket närstående service? Sliten? Hårt polerad?
Det är bara att köra, du hittar inget billigareSom sagt får bilder under dan, klockan är från firma i helsingborg ( du vet nog vilken). 6 mån garanti, äkthetskollad och funktionskollad av urmakare. Ej ute på annons ännu.
Ser den bra ut på bilderna så slår jag till, får väl budgetera in en service också, verkar inte de lättaste å hitta en servad klocka till salu. Inga klockor jag hört av mig på har haft nån som helst servicehistorik.Det är bara att köra, du hittar inget billigare
Sen är frågan hur det kommer sig att han ofta ligger lägst på C24 men aldrig får dom sålda. Jag fattar faktiskt inte.Som sagt får bilder under dan, klockan är från firma i helsingborg ( du vet nog vilken). 6 mån garanti, äkthetskollad och funktionskollad av urmakare. Ej ute på annons ännu.
Min som har legat ute är ju lite rough around the edges men är genomgången av urmakare förra året och har en amplitude på nästan 280. Så går att hitta en med verket i bra skick för de pengarna, men inte modern samt toppskick. Då måste du vara beredd att betala 40kSer den bra ut på bilderna så slår jag till, får väl budgetera in en service också, verkar inte de lättaste å hitta en servad klocka till salu. Inga klockor jag hört av mig på har haft nån som helst servicehistorik.
Jag försökte köpa av honom en gång men han svarade inte på några frågor alls så jag hoppade av. Fick lite känslan av att han bara förmedlarSen är frågan hur det kommer sig att han ofta ligger lägst på C24 men aldrig får dom sålda. Jag fattar faktiskt inte.
Jag frågade också lite för ett tag sedan men hoppade av då han inte svarar på relevanta frågor. Kanske funkar bra nu.Jag försökte köpa av honom en gång men han svarade inte på några frågor alls så jag hoppade av. Fick lite känslan av att han bara förmedlar
Fortfarande så, får dra ut svaren från honom. Han svarar iallfall snabbt på mail, å inga problem å prisförhandla med.Jag frågade också lite för ett tag sedan men hoppade av då han inte svarar på relevanta frågor. Kanske funkar bra nu.
Förstår, känner du dig säker att handla med dom så gör det. Priset är ju onekligen väldigt bra!Fortfarande så, får dra ut svaren från honom. Han svarar iallfall snabbt på mail, å inga problem å prisförhandla med.
Får kolla bilderna först å se va magkänslan säger.Förstår, känner du dig säker att handla med dom så gör det. Priset är ju onekligen väldigt bra!
Jag lägger mina pengar i annan korg.
Du bor inte i närheten? Finns säkert någon här annars som kan åka och kolla åt dig!Får kolla bilderna först å se va magkänslan säger.
Känns ju dumt att stressköpa en Exp2, det är ju inte en raritet - kommer alltid dyka upp nya erbjudanden!Då avstod vi detta köp, helt plötsligt skulle de komma en kolla på denna om 20 min vill inte stressköpa, aja bara å leta vidare.