• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En tråd tillägnad Rolex explorer II (16570)

image.jpeg
Surf's Up?!:nailbiting:

Mer bilder:

image.jpeg

Woodlandcamo. Kanske roligare än snyggt, men jag gillar't.

image.jpeg

Oliv. Funkar även toppenbra på sand.

image.jpeg

Kamel, min favorit. Otroligt mjukt och behagligt.
Även den svarta gjorde sig bra i olika färger. Gillar som du det i kamel :)

Coolt med 216570's orangea GMT-visare föresten!

Har en svart 16570 på g, 2005:a ingen box inget cert, äkthets intyg fås med. 31500:- får jag ge, ska vara i bra skick. Får bilder imorgon. Vad tror panelen ?

Har en svart 16570 på g, 2005:a ingen box inget cert, äkthets intyg fås med. 31500:- får jag ge, ska vara i bra skick. Får bilder imorgon. Vad tror panelen ?
Utan bilder tror vi ingenting. Men en 2005 för 31500:- skulle åtminstone få mig att fråga vad som är haken. Mycket närstående service? Sliten? Hårt polerad?

Utan bilder tror vi ingenting. Men en 2005 för 31500:- skulle åtminstone få mig att fråga vad som är haken. Mycket närstående service? Sliten? Hårt polerad?
Som sagt får bilder under dan, klockan är från firma i helsingborg ( du vet nog vilken). 6 mån garanti, äkthetskollad och funktionskollad av urmakare. Ej ute på annons ännu.

Som sagt får bilder under dan, klockan är från firma i helsingborg ( du vet nog vilken). 6 mån garanti, äkthetskollad och funktionskollad av urmakare. Ej ute på annons ännu.
Sen är frågan hur det kommer sig att han ofta ligger lägst på C24 men aldrig får dom sålda. Jag fattar faktiskt inte.

Ser den bra ut på bilderna så slår jag till, får väl budgetera in en service också, verkar inte de lättaste å hitta en servad klocka till salu. Inga klockor jag hört av mig på har haft nån som helst servicehistorik.
Min som har legat ute är ju lite rough around the edges men är genomgången av urmakare förra året och har en amplitude på nästan 280. Så går att hitta en med verket i bra skick för de pengarna, men inte modern samt toppskick. Då måste du vara beredd att betala 40k

Tillbaka
Topp