DaCheeseMan
Basic
Ha det gött nu alla semesterfirare!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
10 poäng!! Fantastisk klocka!Från lite tidigare imorse.
Ännu bättre! Mycket braNästan en 16570 iaf.
Ja visst är den! Tyvärr inte min men det var roligt att testa, speciellt ett så fint exemplar.Ännu bättre! Mycket bra
Ok. Vad synd. Den ser grymt vass ut!Ja visst är den! Tyvärr inte min men det var roligt att testa, speciellt ett så fint exemplar.
Ja den var helt otrolig!Ok. Vad synd. Den ser grymt vass ut!
NejNågon som är sugen att byta sin roliga polar mot min skittråkiga 16800?
Hallå explorers! Suget efter en Explorer II har varit stort i flera år och då specifikt en 16570 (eller en 1655 så klart, men det kommer jag förmodligen få drömma länge om). Jag har nu bläddrat mig igenom säkert 100 av de 169 sidorna här och det har inte gjort saken bättre, jag måste ha en!
Jag tror jag har landat i att jag skulle vilja en en Polar med SEL. Med eller utan lugholes spelar ingen större roll. Vad säger ni som har koll, går det att få ett fint ex för runt 65-70k?
Är det kanske till och med någon här som känner att det är dags att sälja så hojta gärna till, det är ju trots allt en sommarklocka och hösten är här nu
Tackar för svar! Har försökt kika lite vad de verkar gå för men har känts lite spretigt. Men det är nog så att jag får öka budgeten något.Jag följer inte prisutvecklingen slaviskt, men 65-70 blir nog svårt för ett fint ex. Ett mediokert utan cert och låda tror jag är vad man får för den pengen idag.
Om jag har rätt såTackar för svar! Har försökt kika lite vad de verkar gå för men har känts lite spretigt. Men det är nog så att jag får öka budgeten något.
Ja men det är ett bra tips! Försöker kika så mycket bilder som möjligt för att försöka få lite bättre bild av vad som möjligtvis är bra skick men alltid lite knepigt för en novis. Tycker det är extra svårt att se hur fina kronskydd ska se ut som exempelOm jag har rätt så
Jag fick tipset att titta på kronan på spännet för att se om den polerats hårt. Där är det riktigt enkelt att se.