Piké, shorts och polar här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen! Knep du den som låg ute på säljforumet?Glad över att få introducera mig i tråden med ett ruggigt fint Tritium-exemplar
Det stämmer bra det.Välkommen! Knep du den som låg ute på säljforumet?
Bra val, och vill minnas att det var ett väldigt förmånligt pris (i mitt tycke) Det var min favorit av alla som låg uteDet stämmer bra det.
Ja det kan nog stämma. Hade nog mått bra av en service så lite dyrare blir det men det är de värt! Den ska ingenstans, inte på länge iafBra val, och vill minnas att det var ett väldigt förmånligt pris (i mitt tycke) Det var min favorit av alla som låg ute
Riktigt fin, grattis!Glad över att få introducera mig i tråden med ett ruggigt fint Tritium-exemplar
Grattis fin! Min svarta hälsarGlad över att få introducera mig i tråden med ett ruggigt fint Tritium-exemplar
Schysst! Den svarta är riktigt finGrattis fin! Min svarta hälsar
Därför man ska ha en av varjeSchysst! Den svarta är riktigt fin
Ja, har faktiskt varit lite inne på det. Gillar verkligen idén med att om man älskar en klocka; våga köpa den i fler utföranden / färger. Känner dock för en modernare Rolex med modernare länk och specs som daily driver som jag kan känna mig mindre rädd om. Tror det blir en OP36Därför man ska ha en av varje
Första gången jag använde en lightbox
Så är det, och jag älskar ju verkligen denna modell. Funderar dock faktiskt på att sälja den svarta. Finns ju massa andra roliga svarta klockor man måste testa hör av mig innan den landar på säljforumet om det blir aktuelltJa, har faktiskt varit lite inne på det. Gillar verkligen idén med att om man älskar en klocka; våga köpa den i fler utföranden / färger. Känner dock för en modernare Rolex med modernare länk och specs som daily driver som jag kan känna mig mindre rädd om. Tror det blir en OP36
Med det sagt: Ska du sälja den svarta kan du ju höra av dig
Min gissning ligger på 85-95k, och upp emot 100k om den är i riktigt fint skick, och rätt köpare finns.Kommer troligtvis lägga ut en D-serie med polartavlan på K&S snart. Har väl en ganska bra uppfattning om värdet men kan vara kul att höra vad ni i tråden tror.
Fullset, Rolex-servad ganska nyligen och väldigt skarp.
Tack på förhand!
Låter rimligt, hade nog gissat på cirkus 90' då det är ett fint exemplar, så kommer nog nöja mig där om det blir försäljningMin gissning ligger på 85-95k, och upp emot 100k om den är i riktigt fint skick, och rätt köpare finns.
Skulle dock vänta till i vår/sommar med att sälja, då dessa verkar tinga lägre på hösten /vintern.
Hur lyder din uppfattning?
Känner absolut igen mig i dettaJag satt och tog kort för dagens klocka när jag insåg att visarna står i zenit. Jag diggar verkligen när GMT-visaren göms, då står man där och fånler för sig själv. Samtidigt är det väldigt motsägelsefullt eftersom jag älskar hur den röda visaren bryter av tavlan på ett väldigt smakfullt sätt. Vad säger och tyckerni andra?
Och ha den vita på jubileeDärför man ska ha en av varje
Första gången jag använde en lightbox
Oj så fint gyllene den börjar bli! Årsmodell?Höstmörker...
Oj så fint gyllene den börjar bli! Årsmodell?