Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin bild! Och dags för tråden att vakna igen. Bär inte min polar idag, men lägger upp bild nästa gång den sitter på handledenDött i denna tråd, så jag får väl ta och hålla liv i den nu då när jag är tillbaka med min gamla skönhet! Samma klocka som jag hade för två år sedan och nu är den här för att stanna!
Fin bild på en fin klocka. Längtar till man får premiärposta här i tråden. Väntar på en 226570. Håller med att den här tråden är lite sömnig, i mitt tycke lite konstigt då det är den roligaste och antagligen bästa refen Rolex gjort/gör.Dött i denna tråd, så jag får väl ta och hålla liv i den nu då när jag är tillbaka med min gamla skönhet! Samma klocka som jag hade för två år sedan och nu är den här för att stanna!
VackertDött i denna tråd, så jag får väl ta och hålla liv i den nu då när jag är tillbaka med min gamla skönhet! Samma klocka som jag hade för två år sedan och nu är den här för att stanna!
Tack så mycket, ja nu får vi vara mer aktiv!Fin bild! Och dags för tråden att vakna igen. Bär inte min polar idag, men lägger upp bild nästa gång den sitter på handleden
Tack, riktigt rolig ref helt klart!Fin bild på en fin klocka. Längtar till man får premiärposta här i tråden. Väntar på en 226570. Håller med att den här tråden är lite sömnig, i mitt tycke lite konstigt då det är den roligaste och antagligen bästa refen Rolex gjort/gör.
Tack!Vackert
Riktigt snygg!Fast man har ju några bilder i telefonen som man kan ladda upp under tiden också.....
Och ös ska det fortsätta vara tycker jagVilket ös det blev här nu då helt plötsligt, bjuder på en dagsfärsk från undercentralen
Vi tappra få får se till att råda bot på detOch ös ska det fortsätta vara tycker jag
Jag kan bomba tråden bara klockjäveln kommer nån gångVi tappra få får se till att råda bot på det
Väntade inte du på en 226570? Det finns nämligen en egen tråd för den större Explorer 2anJag kan bomba tråden bara klockjäveln kommer nån gång
Haha jag skriver i fel tråd, tackVäntade inte du på en 226570? Det finns nämligen en egen tråd för den större Explorer 2an
Rolex Explorer II - The TRÅD
Hej klocksnack! Då en tråd finns tillägnad lillebrorsan (sett till storlek), storebrorsan (sett till ålder) så tänkte jag inte ge den senare referensen någon större anonymitet utan slänger ihop en tråd för skönheten! Oavsett om ni älskar den, hatar den, är sugen på den eller helt enkelt...klocksnack.se
Du är alltid välkommen tillbaka hit när du köpt ”rätt” referens av Explorer 2Haha jag skriver i fel tråd, tack
Får smygläsa här så länge. Tror dock jag blir fast med den större modellen, men man ska aldrig säga aldrigDu är alltid välkommen tillbaka hit när du köpt ”rätt” referens av Explorer 2
Den där skulle jag vilja ha!Höstmörker...
Jävla fina bilder du tarIdag tjänstgjorde Explorern vid utegrillning
Tack så mycketJävla fina bilder du tar
Jag skulle tro att du får räkna med 90+ minstNu har jag hållit mig undan den här tråden sen jag sålde min i slutet av november 2020. Nu går det inte längre. Jag ångrar mig och vill ha 16570 igen.
Har lite svårt att skapa mig en uppfattning om vad man får betala för ett fint ex i dagsläget. Jag ska ha polar, rehaut, 3186, fullset och mycket fint skick så förmodligen någon av de sista årsmodellerna. Nån som har input på hur mycket jag ska räkna med att det kommer svida?
Bild på min gamla:
Det såldes nyligen en fin fullset polar från -05 här på KS för 89k, så jag tror också precis som @A.Edfalk säger att man nog får räkna med lite dryga 90k. Rätt sjuk prisutveckling även på dessa tyvärr...Nu har jag hållit mig undan den här tråden sen jag sålde min i slutet av november 2020. Nu går det inte längre. Jag ångrar mig och vill ha 16570 igen.
Har lite svårt att skapa mig en uppfattning om vad man får betala för ett fint ex i dagsläget. Jag ska ha polar, rehaut, 3186, fullset och mycket fint skick så förmodligen någon av de sista årsmodellerna. Nån som har input på hur mycket jag ska räkna med att det kommer svida?
Bild på min gamla:
Jag skulle tro att du får räkna med 90+ minst
Det såldes nyligen en fin fullset polar från -05 här på KS för 89k, så jag tror också precis som @A.Edfalk säger att man nog får räkna med lite dryga 90k. Rätt sjuk prisutveckling även på dessa tyvärr...
Nej, lite så jag tänkte också när jag köpte tillbaka min. Trist att ge så mycket mer än vad man sålde för, men väntar man blir det säkert dyrareJa det är nog så det ligger till. Men förmodligen rasar de inte 30% imorgon så vill man ha är det väl bara att öppna lädret (som vanligt med R).
Men det är en svårslagen GADA hur man än vrider och vänder på det. Enda skulle väl vara att just värdet får mig att tveka på att använda den i vissa situationer