Haha, är det så det heter Jag är fast besluten att skaffa mig en 16570 igen så snart finanserna tillåterSitter också på hipsterduon. Kompletterar varandra perfekt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, är det så det heter Jag är fast besluten att skaffa mig en 16570 igen så snart finanserna tillåterSitter också på hipsterduon. Kompletterar varandra perfekt.
Wow, det såg faktiskt riktigt bra ut. Rolex har en tendens att alltid se bäst ut på länk men detta var en klar överraskning. Förrutom att vara snyggt så bekvämt som fåPolar på MN band. Så himla bekvämt.
Ja det funkade rätt bra faktiskt!Wow, det såg faktiskt riktigt bra ut. Rolex har en tendens att alltid se bäst ut på länk men detta var en klar överraskning. Förrutom att vara snyggt så bekvämt som få
Fy satan vad bra den där är! Tror aldrig jag ens testat en vit, men har ägt tre stycken svartaPing Exp2:ers
Tack! Go PolarFy satan vad bra den där är! Tror aldrig jag ens testat en vit, men har ägt tre stycken svarta
Och jag har aldrig kört den på annat än länk haha. Låter och ser ut som det är dags att tänka omBumpar med mitt strapmonster ! Bär den aldrig på länk då den imho gör sig bättre på annat
Ge det ett försök - du kommer inte ångra digOch jag har aldrig kört den på annat än länk haha. Låter och ser ut som det är dags att tänka om
Min favorit också. Kan man peta bort bubblan utan att bli lynchad tro?
För mig är det alldeles för mycket pengar för att modifiera, men cred till den som vågar. Jag gissar att det skulle ta ner värdet en hel del, men visst skulle det se bra ut!
Jag tog själv bort bubblan på en Seiko Baby Turtle och den blev bara bättre. Den bubblan var dock kass och gjorde det när på omöjligt att läsa av datumet. Bubblan på ExpyII tycker jag gör sitt jobb åtminstone.
Jag var själv sugen på att "ta bort" på min när jag ägde den. Tänkte då att man möjligtvis kunde köpa ett nytt glas från ex. 14060 och spara originalglaset ifall man skulle vilja återställa den. Dock osäker om subglaset passar.Här är exempel från TRF. Tycker det ser bra ut.
Bästa året runt klockan ju, lyser upp när höstmörkret kommerDet är höst men jag envisas med sommarklocka
Välkommen, sitter som en smäck gör den!Äntligen kan jag vara med och posta i denna tråden Ruskigt nöjd att äntligen få se denna runt sin handled.
Riktigt fin! Grattis!Äntligen kan jag vara med och posta i denna tråden Ruskigt nöjd att äntligen få se denna runt sin handled.
Tack! Den är otroligt skön att bäraVälkommen, sitter som en smäck gör den!
Riktigt fin! Grattis!