Snyggt och grattis!!Äntligen kan jag vara med och posta i denna tråden Ruskigt nöjd att äntligen få se denna runt sin handled.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt och grattis!!Äntligen kan jag vara med och posta i denna tråden Ruskigt nöjd att äntligen få se denna runt sin handled.
Snyggt och grattis!!
Välkommen in i värmenTillbaks i tråden!
Real recognize realSedan några månader ägare till denna skönhet och den håller raskt på att bli en favorit. Har redan hunnit med att ha ett moment med en herre jag gick förbi i hufvudstaden; han hade en svart 16570, våra blickar möttes och vi gav varandra ett igenkännande leende. Levde på det resten av dagen
Vackert! Alldeles för lite action i den här tråden. Återkommer snarast med bildPolaren och jag hade en morgon i snön idag
Vackert! Alldeles för lite action i den här tråden. Återkommer snarast med bild
Här kommer lite dubbel-actionVackert! Alldeles för lite action i den här tråden. Återkommer snarast med bild
Här kommer lite dubbel-action
Får vi se en kvadrupel också?!Trippel-action
Wow
Nu tar tråden igen för förlorad tid
Hur kommer det sig att ni har flera? Bara nyfiken
Hade en och fick möjlighet att köpa en fin med tritium. Tanken är att sälja en men jag är lat när det kommer till att sälja.Wow
Nu tar tråden igen för förlorad tid
Hur kommer det sig att ni har flera? Bara nyfiken
Kändes som att tråden dog just i samband med dina sälj...Jag får väl bidra med min gamla duo jag med. Har säkert postat denna tidigare men det får ni som sett den leva med. Båda sålda nu.
Jag får väl bidra med min gamla duo jag med. Har säkert postat denna tidigare men det får ni som sett den leva med. Båda sålda nu.
Coolt med båda.Jag får väl bidra med min gamla duo jag med. Har säkert postat denna tidigare men det får ni som sett den leva med. Båda sålda nu.