Också haft båda vid ett tillfälle, med den enkla anledningen att jag alltid saknade den som jag inte hade, så då var lösningen enkel. Sitter med en polar nu, och ja, jag saknar en svart....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förlåt! Men tycker att det är bra fart i tråden hela tiden. Framförallt på sommaren när det är dags för vit tavla.Kändes som att tråden dog just i samband med dina sälj...
Haha, ja det är ju kanske inte friskt att ha båda samtidigt men jag kunde inte bestämma mig för vit eller svart. Efter att ha ägt båda parallellt en tid måste jag säga att svart är bäst även om vita är fina på bild.Härlig och ganska galen duo
Vilken var favoriten?
Kan bara hålla med, samma gäller för mig. Alltid när man ser en bild på en Polar blir man sugen men jag personligen tycker inte alls att dem är lika snygg i verkligheten.Coolt med båda.
Det som fascinerar mig med denna klocka är jag ”alltid” föredrar svart tavla, men tycker att denna är outstanding i vit.
Förlåt! Men tycker att det är bra fart i tråden hela tiden. Framförallt på sommaren när det är dags för vit tavla.
Haha, ja det är ju kanske inte friskt att ha båda samtidigt men jag kunde inte bestämma mig för vit eller svart. Efter att ha ägt båda parallellt en tid måste jag säga att svart är bäst även om vita är fina på bild.
Kan bara hålla med, samma gäller för mig. Alltid när man ser en bild på en Polar blir man sugen men jag personligen tycker inte alls att dem är lika snygg i verkligheten.
Också haft båda vid ett tillfälle, med den enkla anledningen att jag alltid saknade den som jag inte hade, så då var lösningen enkel. Sitter med en polar nu, och ja, jag saknar en svart....
Den är din! Köp! Ute efter annat för tillfället och är galet nöjd med min Polar.Idag kom det ut en svart på KS.. Snälla köp den fort så att inte jag gör något dumt
Den är din! Köp! Ute efter annat för tillfället och är galet nöjd med min Polar.
Samma här, jagar också annat men det var ganska jobbigt när denna dök upp
Fin Polar du har där. Ser ut att vara i riktigt fint skick!
Like till Ur, Van the Man, och härliga citroner !Sommarklockan inhandlad nu
Gulnade index tillför verkligen en extra dimension till tavlan. Vilket år är din klocka ifrån?Gulnad o fin
Inte helt säker men tror att den är från 84. Lit nyare än suben som är från 79Gulnade index tillför verkligen en extra dimension till tavlan. Vilket år är din klocka ifrån?
Har vi fler som sitter på klockor med trevliga tritiumtavlor?
16550 är toppen jag fick snåla med en 16570 från 89, index har börjat visa lite patina men visarna är vita, vilket jag läst mig till ska vara normalt för årgången.Inte helt säker men tror att den är från 84. Lit nyare än suben som är från 79
Gulnar de långsammare eller förblir de vita?16550 är toppen jag fick snåla med en 16570 från 89, index har börjat visa lite patina men visarna är vita, vilket jag läst mig till ska vara normalt för årgången.
Då är vi minst 2 med M-serien
Japp, 16570 är ingen strap monster. Precis som du säger, den gör sig bäst på länkTestade ett nytt band från Artem på min igår
Satt riktigt skönt men det slutar alltid med att länken åker på igen innan solen går ner.
Wow! Grattis till ett riktigt fint ex!
Otroligt krispig! Riktigt fin