• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En tråd tillägnad Rolex explorer II (16570)

Också haft båda vid ett tillfälle, med den enkla anledningen att jag alltid saknade den som jag inte hade, så då var lösningen enkel. Sitter med en polar nu, och ja, jag saknar en svart....

Screenshot_20230205_134822_Gallery-01-01.jpeg
 
Kändes som att tråden dog just i samband med dina sälj... 😡😊
Förlåt! 😬 Men tycker att det är bra fart i tråden hela tiden. Framförallt på sommaren när det är dags för vit tavla.

Härlig och ganska galen duo😃
Vilken var favoriten?
Haha, ja det är ju kanske inte friskt att ha båda samtidigt men jag kunde inte bestämma mig för vit eller svart. 😂 Efter att ha ägt båda parallellt en tid måste jag säga att svart är bäst även om vita är fina på bild.

Coolt med båda.

Det som fascinerar mig med denna klocka är jag ”alltid” föredrar svart tavla, men tycker att denna är outstanding i vit.
Kan bara hålla med, samma gäller för mig. Alltid när man ser en bild på en Polar blir man sugen men jag personligen tycker inte alls att dem är lika snygg i verkligheten.
 
Förlåt! 😬 Men tycker att det är bra fart i tråden hela tiden. Framförallt på sommaren när det är dags för vit tavla.


Haha, ja det är ju kanske inte friskt att ha båda samtidigt men jag kunde inte bestämma mig för vit eller svart. 😂 Efter att ha ägt båda parallellt en tid måste jag säga att svart är bäst även om vita är fina på bild.


Kan bara hålla med, samma gäller för mig. Alltid när man ser en bild på en Polar blir man sugen men jag personligen tycker inte alls att dem är lika snygg i verkligheten.


Jag som hade hoppats på ett "Jag testade båda en kort period men insåg att den vita var överlägset bäst"🤣

...och ja, jag har redan börjat kolla på den svarta lite..😁
 
Otroligt krispig! Riktigt fin😍

Såååå.... Det är krispigt ni vill ha!? Får försöka...

49498751951_7af2104443_k.jpg

28340994917_83443289dc_3k.jpg


52020547975_8707989783_4k.jpg

49498978967_edfb75ece0_b.jpg



Edit och PS. 2011 kostade en fin men beg svart Explorer II 26´ och 2013 en vit - 29´. En Exp "1" med lug holes och tritium köptes för 18´utan länk 2012. Jag köpte dem för att jag tyckte att de var prisvärda. Jag håller det för sant fortfarande. Kalla mig taskmört om ni vill. ;-)
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp