Varför tycker ni att den är dyr?
Japp, känns dyr. I den prisklassen borde du relativt lätt kunna hitta en fullset och nyservad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför tycker ni att den är dyr?
Köpte själv min för 500 kr mer, och då var den utplockad 2009 och hade cert. Därför jag tycker den är dyr. Här är väl en liknande som dr.watch såltVarför tycker ni att den är dyr?
Japp, känns dyr. I den prisklassen borde du relativt lätt kunna hitta en fullset och nyservad.
Köpte själv min för 500 kr mer, och då var den utplockad 2009 och hade cert. Därför jag tycker den är dyr. Här är väl en liknande som dr.watch sålt
Skicka gärna några vettiga exempel.Håller med om att man ska kunna få en med box och cert för det priset. Nyservad vete tusan dock, då tror jag att priset går upp en bit till?
Pris efter skick, den där är inte så vass i boetten direkt.Absolut, skrev ju att det var en klocka dem sålt.
Här finns en 2006a på Chrono24 för 41.500 ish med box och papper från en handlare i Storbritannien som erbjuder trusted checkout via Chrono 24 t.ex., verkar dock inte vara någon här på klocksnack som handlat därifrån men
http://www.chrono24.se/rolex/explorer-ii--id5329785.htm
Svårt att ena bedöma någon utifrån bilderna.Pris efter skick, den där är inte så vass i boetten direkt.
Skicka gärna några vettiga exempel.
Den du hänvisar till från Dr.Watch ligger under sålda objekt.
Att den vita, sena 16570 med 3186 (med fel box) låg osåld länge, även om boetten inte var orörd förvånade mig.
Reser du i en annan datumzon gillar skarpt vit tavla!
Ute och reser med Explorern
Reser du i en annan datumzon gillar skarpt vit tavla!
Schysst skjorta (och klocka såklart )
Ute och reser med Explorern
Schysst skjorta (och klocka såklart )
Helt rätt!Kände mig tvungen att prova en Polar till slut efter alla år.
I normala fall gillar jag inte Rolex men denna klassiker är inte skrikig, inte blingig utan bara jävligt bra.
Välkommen och grattis till en fantastisk klockaOch så kan jag också ääääntligen få vara med i Explorer-sällskapet här med min första Rolex.
Har varit sugen på en Explorer II med svart tavla sedan flera år tillbaka.
Jag har letat i några månader nu efter ett ex som uppfyller mina krav. Då det ska vara min vardagsklocka och keeper vill jag ha en så ny som möjligt, fullset och opolerad/orörd. Till sist dök den upp, en randomserie uttagen maj 2011 och bokstavligen en av de absolut sista 5-siffriga sportrolexarna som tillverkats.
Kunde inte vara mer nöjd, solklar keeper som sagt!
Stort grattis till en fantastisk klockaOch så kan jag också ääääntligen få vara med i Explorer-sällskapet här med min första Rolex.
Har varit sugen på en Explorer II med svart tavla sedan flera år tillbaka.
Jag har letat i några månader nu efter ett ex som uppfyller mina krav. Då det ska vara min vardagsklocka och keeper vill jag ha en så ny som möjligt, fullset och opolerad/orörd. Till sist dök den upp, en randomserie uttagen maj 2011 och bokstavligen en av de absolut sista 5-siffriga sportrolexarna som tillverkats.
Kunde inte vara mer nöjd, solklar keeper som sagt!
Jävlar, fina ord. Tack! Sen håller jag med till viss del, men diggar verkligen bondnatot. Här är några gamla bilder, som bör falla dig i smaken.
Tack kompis! Det är taget vid havspromenaden i Grebbestad & dit längtar jag lite för mycket dessa gråa dagar...Fin, fina bilder @christian-h ! Får en att lägnta till sommaren ännu mer !
Kände mig tvungen att prova en Polar till slut efter alla år.
I normala fall gillar jag inte Rolex men denna klassiker är inte skrikig, inte blingig utan bara jävligt bra.