Nja, det vet i sjutton.Javisst den är fint, och dessutom är det en väldigt subjektiv bedömning.
Men svart tycker jag, är lite tystare och diskret.
Med polarn, alla kommer att veta är det är Rolex Explorer från en mil bort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nja, det vet i sjutton.Javisst den är fint, och dessutom är det en väldigt subjektiv bedömning.
Men svart tycker jag, är lite tystare och diskret.
Med polarn, alla kommer att veta är det är Rolex Explorer från en mil bort.
Där tror jag du har helt fel.Med polarn, alla kommer att veta är det är Rolex Explorer från en mil bort.
Ja lättJaså
Påstår ni att, även den vitt version är "under the radar" på något sätt?
Nästan bara klocknördar vet om Explorer II polar, och klocknördar kommer att känna igen alla Rolex modeller iaf. Polar fly way under the radar bland "Vanliga folk", tror jag.Jaså
Påstår ni att, även den vitt version är "under the radar" på något sätt?
Stål är grejen.Sitter ibland på jobbet och internetsöker på Rolex explorer, vanligaste kommentaren från arbetskamrater är "Den där ser ju inte ens ut som en Rolex". För dom är en Rolex en klocka av guld
Nej, ca 5000krDyrt och svårt att byta tavla/ visare?
Grattis och välkommen till klubbenSäger hej igen i den här tråden Den här gången med lugholes o vit tavla. Har bara haft den sen igår men fasen vad den är skön och fräsch!
Som målvaktsklubbor till visare... fy vad ful den är i jämförelse...
Syskonbild
Säger hej igen i den här tråden Den här gången med lugholes o vit tavla. Har bara haft den sen igår men fasen vad den är skön och fräsch!
Tackar hjärtligast! Det känns kalas!Grattis och välkommen till klubben
Varsågod! Det ÄR kalas. Håll i henne och vårda henne ömtTackar hjärtligast! Det känns kalas!
Som målvaktsklubbor till visare... fy vad ful den är i jämförelse...
Vill inte klanka ned på andras klockor men jag måste faktiskt hålla med dig i på den punkten. Gillade inte alla nya 2an på :/
Det ska jag absolut göraVarsågod! Det ÄR kalas. Håll i henne och vårda henne ömt
Hade 16570 Polar som hängt med mig länge. När jag väl bestämde mig för att testa vattnet med andra, var avsaknaden av den vita tavlan ett faktum. Lite hårda omdömen av 216570, men faktum är att den är en förfinad version. Estetiken är ju som mkt annat väldigt subjektiv, men återgår till de tidigare GMT visare. Dock kan man säga att den är lite mindre toolig i jämförelse. Peraonligen mkt nöjd med båda modellerna.
Jag köpte nästan en ny, men när dom skulle ha 1000 pix för en extra länk så hoppade jag den dealen och köpte denna 16570 ist. Så jag försökte verkligen gilla den men den här är enligt 16570 mening mycket snyggare och renare. Det sista 5 siffriga sportrolexen. Och 216570 kommer alltid vara den fula ankungen enligt mig men smaken är som bakenHade 16570 Polar som hängt med mig länge. När jag väl bestämde mig för att testa vattnet med andra, var avsaknaden av den vita tavlan ett faktum. Lite hårda omdömen av 216570, men faktum är att den är en förfinad version. Estetiken är ju som mkt annat väldigt subjektiv, men återgår till de tidigare GMT visare. Dock kan man säga att den är lite mindre toolig i jämförelse. Peraonligen mkt nöjd med båda modellerna.