+2,2 sekunder på en månad.
![]()
Kan vara dags och lämna in för en helservice kompis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
+2,2 sekunder på en månad.
![]()
Imponerande, känns som det bara var två veckor sedan den ramlade in. Tiden går fort (2,2s).+2,2 sekunder på en månad.
![]()
Grattis!Och så kan jag också ääääntligen få vara med i Explorer-sällskapet här med min första Rolex.
Har varit sugen på en Explorer II med svart tavla sedan flera år tillbaka.
Jag har letat i några månader nu efter ett ex som uppfyller mina krav. Då det ska vara min vardagsklocka och keeper vill jag ha en så ny som möjligt, fullset och opolerad/orörd. Till sist dök den upp, en randomserie uttagen maj 2011 och bokstavligen en av de absolut sista 5-siffriga sportrolexarna som tillverkats.
![]()
Kunde inte vara mer nöjd, solklar keeper som sagt!![]()
Var tvungen att kolla men den kom 1/2... tiden går fort med när man har så här roligt, och 2,2 sekunder snabbare med denna dam på armenImponerande, känns som det bara var två veckor sedan den ramlade in. Tiden går fort (2,2s).![]()
Grymt val av klocka du kommer inte ångra digFick denna idag. Har varit sugen på en polar länge, men var lite osäker. Klämde på en vid senast Uppsala GTG och blev övertygad. Älska den och känns bra att joina klubbe!![]()
![]()
Gratulerar! Roligt att GTG:n gav upphov till ett nytt köp, får se till att arrangera mer GTG:n!Fick denna idag. Har varit sugen på en polar länge, men var lite osäker. Klämde på en vid senast Uppsala GTG och blev övertygad. Älska den och känns bra att joina klubbe!![]()
![]()
Stort gratttis! Hoppas ni kommer att trivas tillsamamnsFick denna idag. Har varit sugen på en polar länge, men var lite osäker. Klämde på en vid senast Uppsala GTG och blev övertygad. Älska den och känns bra att joina klubbe!![]()
![]()
Nä, hur svårt kan det vara... gört själv, har ju polygrip och hammareKan vara dags och lämna in för en helservice kompis!
Mellan Explorer 1 och 2 eller mellan 3185 och 3186?Vad skiljer urverken mellan ettan och modell två?
Det är klart, det är en keeper och en beater. Jag har sålt och köpt ny 4 ggr, för mig är det helt klart en keeper. Kul att du är nöjd!Fortfarande sjukt nöjd
![]()
![]()
![]()
Explorer IIan är en fantastiskt bra modell. Funkar till och på det mesta. Oyster, jubilee, skinn/läder och nato mm.
Ser supergrym ut på jubilee!![]()
![]()
Explorer IIan är en fantastiskt bra modell. Funkar till och på det mesta. Oyster, jubilee, skinn/läder och nato mm.
Tackar ödmjukast för de fina ordenFinns många fina bilder i denna tråd, men jäklar vilket grymt ljus i dina foton. Snygg klocka är det ju också, så både motiv och fotograf förtjänar beröm![]()
MVG!![]()
![]()
Sitter man ned på toa och har det tråkigt kan jag även rekommendera att släcka ljuset för att spana på lumenÄven iljuset på WC gör sig denna klocka.
![]()
Vilken jubileelänk är det som passar 16570?![]()
![]()
https://klocksnack.se/threads/jubilee-till-16570.67085/#post-1724386Vilken jubileelänk är det som passar 16570?
Jag upplever den svarta som väldigt tråkig. En vit EXP II gör sig väldigt bra sommartid. Döm av denna bild:Så många Polar, och....varför? Tycker inte ni om den svart??...
Jag fick välja mellan dem två-- och svart vann