Tackar, tackar för infon!Polar är vita överlag.
16550, tidigare referensen med vit tavla blev krämvit.
16570 hade tritium som lysmassa tidigare, vilket kan patinerad trevligt. Annars lär den, likt alla nyare referenser knappt åldras.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar, tackar för infon!Polar är vita överlag.
16550, tidigare referensen med vit tavla blev krämvit.
16570 hade tritium som lysmassa tidigare, vilket kan patinerad trevligt. Annars lär den, likt alla nyare referenser knappt åldras.
Spännande! Jag ser fram emot att se henne! Grattis!!Eftersom jag inte hann ned till banken på lunchen, så fick jag nöja mig med att lägga handpenning på "min kommande" Rolle Explorer II
Kändes riktigt bra
Just ja, klockan framme
Grattis! Hoppas ni ska trivas ihop!Ni som inte kör länk på era 16570, var har ni för trevliga band istället?
Har lite beslutsångest om jag ska köra nato, zulu, mocca eller något annat?
Grattis!Just ja, klockan framme
Endpieces?Grattis! Hoppas ni ska trivas ihop!
Band, jag har mocka, ödla, krokodil, Natos allt passar på den ultimata klockan, tips är dock endpieces. Gör stor skillnad.
Mycket fint exemplar! Blir alltid glad av till synes orörda bandhorn.Utforskar vårsolen!
Sexig!!Orörd efter 28 år.
http://m.ebay.com/itm/CUSTOM-BAND-S...328800?varId=460702595895&txnId=1507725152006Endpieces?
Funderade på något som man kanske kan köra original-viklåset till också
förstår jag fel nu, eller sätter man endpieces på yttern av bandet? (eller är det mot klockan på något sätt?)http://m.ebay.com/itm/CUSTOM-BAND-S...328800?varId=460702595895&txnId=1507725152006
Dessa köpte jag, passar riktigt bra. Dessa gör att skinnbandet ser lite mer korrekt ut.
VälkommenNu är jag också medlem i exp II klubben
Du sätter dom mot boetten så du slipper glipan som annars blir mellan bandet och boetten.förstår jag fel nu, eller sätter man endpieces på yttern av bandet? (eller är det mot klockan på något sätt?)
nu är jag med!Du sätter dom mot boetten så du slipper glipan som annars blir mellan bandet och boetten.
Nu är jag också medlem i exp II klubben
TackVälkommen
Håller medGör sig riktigt bra i svart
Vanliga band, inte rubberB för dom är redan anpassade mot boetten (curved).nu är jag med!
så dessa bör man köra om man tex köper band från Hirsch, eller kör en Rubber B?
ska man inte använda de som sitter där nu, dvs med länk?Vanliga band, inte rubberB för dom är redan anpassade mot boetten (curved).
Med endlinkils
På rubberB (bilden suger men hittade ingen annan i telefonen)
Länken kan du inte använda, vill du täppa till glipan blir det endbitarna eller curved end, skulle se grymt ut med ditt band...ska man inte använda de som sitter där nu, dvs med länk?
eller är det bättre att köpa extra, om jag tex monterar på Hirsch?