najkksorn
Basic
är curved end liknande de länkbitar du länkade till?Länken kan du inte använda, vill du täppa till glipan blir det endbitarna eller curved end, skulle se grymt ut med ditt band...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
är curved end liknande de länkbitar du länkade till?Länken kan du inte använda, vill du täppa till glipan blir det endbitarna eller curved end, skulle se grymt ut med ditt band...
curved end watch strapär curved end liknande de länkbitar du länkade till?
Det finns vanliga raka band och så finns det rundade som inte lämnar lika stor glipa mellan band och boett, de sistnämnda kallas för curved end.dock söker man ju endast upp "rundade band", och inte de specifika länkbitarna, tack ändå
eller menade du att "curved end" är själva avslutningen på bandet och inte någon typ av "länkbitar" ?
Wow, var hittade du den?Orörd efter 28 år.
Hos @Gripenbro.se faktiskt. Kunde inte motstå när jag såg att det slitna originalklistermärket satt kvarWow, var hittade du den?
Hos @Gripenbro.se faktiskt. Kunde inte motstå när jag såg att det slitna originalklistermärket satt kvar
Självklart kommer jag det Denna stackars 16570 ser inte ut att ha levt det liv den förtjänar, men det ska jag se till att ändra på med lite riktiga äventyr.Det förstår jag. Du kommer med andra ord inte utsätta den för några vattenlekar?
Tackar! Ja visst blir man De kommer också att få förbli orörda i min ägo. Snart dags för första service.Mycket fint exemplar! Blir alltid glad av till synes orörda bandhorn.
Vackert, och välkommen!Nu är jag också medlem i exp II klubben
Skönt att höra! Min är på service nu hos min lokala AD, och hoppas på att få tillbaks den i veckan. Lite störande då kvinnan i butiken inte verkade ha förklarat för urmakaren att jag inte vill polera klockan, då urmakaren börjar prata om att polering ingår när urmakaren sedan ringde upp och lämnade kostnadsförslag. Hoppas att det inte blev några språkförbistringar i mitt samtal med urmakaren pga min halvknackiga tyska...Tackar! Ja visst blir man De kommer också att få förbli orörda i min ägo. Snart dags för första service.
Den lilla svarta är ju också fin!
Lite sugen på vit tavla....
Kanske dags för en paus och närmare eftertanke..
Välkommen! Ser ut att vara bra lume i den där, vad är det för årgång?Blev medlem i klubben idag
Den är från 00. Mina grabbar har laddat lumen innan bilden.Välkommen! Ser ut att vara bra lume i den där, vad är det för årgång?
Den är från 00. Mina grabbar har laddat lumen innan bilden.
Kul, Grattis o välkommen.Blev medlem i klubben idag
Grattis!Blev medlem i klubben idag
Klart du ska ha en polar. Den perfekta sommarklockan
Lite sugen på vit tavla....
Nästan så man undrar när du hinner använda dina andra klockor?Klart du ska ha en polar. Den perfekta sommarklockan
Perfekta vinterklockan också
Den perfekta strandklockan
Den perfekta höstklockan
Funkar till combat också
Inte helt fel på tomten heller
Grattis och välkommen!Blev medlem i klubben idag
Combat-strapet ser riktigt mustigt ut. Vad heter det och var finns det att köpa?Klart du ska ha en polar. Den perfekta sommarklockan
Perfekta vinterklockan också
Den perfekta strandklockan
Den perfekta höstklockan
Funkar till combat också
Inte helt fel på tomten heller
Strapcode Miltat Cordura. LänkCombat-strapet ser riktigt mustigt ut. Vad heter det och var finns det att köpa?