Glömde att det är den perfekta bärplockarklockan ocksåNästan så man undrar när du hinner använda dina andra klockor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Glömde att det är den perfekta bärplockarklockan ocksåNästan så man undrar när du hinner använda dina andra klockor?
Sweet! Tack för svaret!Strapcode Miltat Cordura. Länk
Nu blir man ju riktigt till sigKlart du ska ha en polar. Den perfekta sommarklockan
Perfekta vinterklockan också
Den perfekta strandklockan
Den perfekta höstklockan
Funkar till combat också
Inte helt fel på tomten heller
Blev riktigt snyggt med det svarta.Är det någon som införskaffat ett Rubber B-band?
funderar lite på detta, som skulle matcha färgen på visaren..
antingen det, eller någon av de helfärgade
fick hem min idag!!
Grattis båda två! Underbar klocka och välkommen till klubbenJäkligt nöjd efter min första vecka som expII ägare.
Sälj inte en keeper... det har jag lärt mig den hårda vägen.En tillbakadragen annons när buden börja komma har gjort en nykär igen! Denna blir nog kvar ett tag ändå!
Jag med... Pengar är bara pengar, men en keeper spelar i en helt annan liga.Sälj inte en keeper... det har jag lärt mig, den hårda vägen.
Nejjjjj! Inte så igen! Give me that red!Bara jag som blir deppig varje gång jag tittar ner och ser gmt-visaren vara dold av minut-visaren?
Bra tips najkksorn, var handlar man ett dyligt band? Då skulle min länk få vila och man kan ösa på lite hårdare med uret. Tacksam för svar.Är det någon som införskaffat ett Rubber B-band?
funderar lite på detta, som skulle matcha färgen på visaren..
antingen det, eller någon av de helfärgade
Vad är det för verk? Heter det inte 3186?Jäkligt trevlig klocka med 8136 verket.
Alldeles rätt, gick lite snabbt därVad är det för verk? Heter det inte 3186?