Jag hittade min här på KS får något år sedan men köpte klockan först i somras.Ni som har den liggandes, har ni köpt den som tillbehör - eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hittade min här på KS får något år sedan men köpte klockan först i somras.Ni som har den liggandes, har ni köpt den som tillbehör - eller?
Jag hittade min här på KS får något år sedan men köpte klockan först i somras.
Minns inte så noga men gissar på strax över 2000:- med visare.kommer du ihåg ungefär vad du gav? och var det exkl visare etc?
inte farligt alls, och jag antar att detta inte är något man direkt byter själv?Minns inte så noga men gissar på strax över 2000:- med visare.
När jag fick bytt på Daytonan tog jag det i samband med en täthetsservice och då kostade det inte mer än ett par hundra extra.inte farligt alls, och jag antar att detta inte är något man direkt byter själv?
Okej nu är jag med! för min del tror jag SEL känns mest kvalitativt, mer rejält liksom..
frågan är om man kan se detta på en aktuell klocka bara genom att titta på bilderna?
Bond-nato!Ni som kör aftermarket-band till era Explorer 2, vad har ni för något?
Såg ju att Royalstraps har bra rabatter just nu.. har bara så förbaskat svårt att välja / se framför mig hur det ser ut med Vit urtavla!
Har faktiskt också funderat på ett sådant.funderade lite på någon av dessa, lite sådär sliten outlook
http://royalstraps.se/product/2-delade-mocka-zulustraps
vilket har du kommit fram till?Har faktiskt också funderat på ett sådant.
Kanske dags för en paus och närmare eftertanke..vilket har du kommit fram till?
jag funderar på första från vänster + sista från höger
Kom aldrig så långt, köpte ett vinrött lädernato till min INOX istället.vilket har du kommit fram till?
Stämmer.visst skall det väl vara 20mm till Exp 2? om jag inte tar fel?
https://klocksnack.se/threads/super-erbjudande-zuludiver-vintage-leather-nato-150kr.66825/kan någon hjälpa mig?
försöker hitta till outleten för royalstraps.. men jag kommer bara in på deras egna sida, och får betala fullt pris på allt :/
jo så långt hittar jag.. men själva beställningen, hur går den till? ska jag maila som genom vilken konversation som helst?
Det står vilket nummer du ska swisha, också står det även att du ska skicka ett PM här på Klocksnack med adressjo så långt hittar jag.. men själva beställningen, hur går den till? ska jag maila som genom vilken konversation som helst?
jag måste läsa bättre märker jag, tack för infonDet står vilket nummer du ska swisha, också står det även att du ska skicka ett PM här på Klocksnack med adress
Tror bara det var den jag länkade.hmm.. men hade de inte även de där "mocca-banden" som outlet? eller var det bara den du länkade?
micke_s! Ursäkta min okunnighet i Rolex och Explorer 2! Kallas dom Polar för att tavlan är vit, eller är det en specifik vit tavla som kallas "Polar"?Kände mig tvungen att prova en Polar till slut efter alla år.
I normala fall gillar jag inte Rolex men denna klassiker är inte skrikig, inte blingig utan bara jävligt bra.
Vilket också är ironiskt eftersom en svart urtavla gör sig mycket bättre i snöiga förhållandenKallas Polar eftersom tavlan är vit
var först lite kluven gällande vit eller svart urtavla.. lutade mer åt svart i början faktisktVilket också är ironiskt eftersom en svart urtavla gör sig mycket bättre i snöiga förhållanden
Det är jag inte säkert på. I snöiga förhållande trivs ögonen redan med vit ljus (kanske har solglasögon också), vita urtavlan skulle funkar bra.Vilket också är ironiskt eftersom en svart urtavla gör sig mycket bättre i snöiga förhållanden
Polar är vita överlag.Så det handlar alltså om senare modeller? Vad jag förstår så blev tidiga ref. rätt gräddfärgade efter en tid! Men dom är också alltså Polar. Vad jag menar är om det är speciellt "vita" exemplar som kallas för Polar!