Är det verkligen 3186 den har ju inte graveringen på rehuten?Alldeles rätt, gick lite snabbt där
http://luxurytyme.com/en/rolex-rela...he-last-of-the-five-digit-sport-rolex-models/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det verkligen 3186 den har ju inte graveringen på rehuten?Alldeles rätt, gick lite snabbt där
Är en Z serie från 2007. Rolex började producera 3186 i den senare Z serien och framåt om jag förståt det rätt.Är det verkligen 3186 den har ju inte graveringen på rehuten?
http://luxurytyme.com/en/rolex-rela...he-last-of-the-five-digit-sport-rolex-models/
Är det någon som införskaffat ett Rubber B-band?
funderar lite på detta, som skulle matcha färgen på visaren..
antingen det, eller någon av de helfärgade
Blir nog ett svart eller svart/blåttRöda och Vita! Så du har något att skifta mellan
Det gick snabbt, jag sätter ett bandstift på att du redan saknar det och att du inom 4 veckor har en nyBlir nog ett svart eller svart/blått
Eftersom jag just sålt min Exp II
???Blir nog ett svart eller svart/blått
Eftersom jag just sålt min Exp II
Kom inte överens med vit tavla..???
"but...but why?"
Kom inte överens med vit tavla..
Blir troligen en yacht-master med blå tavla
Men man säljer inte keeper för en YM som du kommer att ha Max 6 månader? Men det är klart andrahandsvärdet på en YM är ju sämre så du får en just YM för samma pengar.Kom inte överens med vit tavla..
Blir troligen en yacht-master med blå tavla
Jo därav att jag sålde den.. rundare bandhorn på yacht-master tror jag dessutom kommer passa mina handleder bra!Var inte du efter en med svart tavla?
Men man säljer inte keeper för en YM som du kommer att ha Max 6 månader? Men det är klart andrahandsvärdet på en YM är ju sämre så du får en just YM för samma pengar.
Du har fel men jag tror kanske eventuellt jag förstår var du har felLetar klockan jag vill ha, inte den klocka den stora grå massan anser vara en keeper
Även om andrahandsvärdet är lägre på en YM så ger det ju mer för pengarna - dvs än om man köpte den ny, för då slår yacht-master en Explorer på fingrarna
Makes Sense"Du har fel men jag tror kanske eventuellt jag förstår var du har fel
Riktigt snygg på blått nato!Klart du ska ha en polar. Den perfekta sommarklockan
Perfekta vinterklockan också
Den perfekta strandklockan
Den perfekta höstklockan
Funkar till combat också
Inte helt fel på tomten heller
Klart du ska ha en polar. Den perfekta sommarklockan
Perfekta vinterklockan också
Den perfekta strandklockan
Den perfekta höstklockan
Funkar till combat också
Inte helt fel på tomten heller
GMT är ju alltid GMT oavsett sommartid.Är man en dålig klockägare om Explorern inte fått sin GMT korrigerad 1 timme i.o.m sommartid eller finns här någon mer syndare?
GMT är ju alltid GMT oavsett sommartid.
Kör på vitt, har själv funderat på det till min vittavlade daytona.Precis genomgått min första dag med Explorer på armen! Blir alltmer sugen på att köpa ett riktigt gummiband till den, vilka alternativ finns det? Är det bara Rubber B som gäller och är det alldeles för tacky med vitt?
Det finns www.everestbands.com också. RubberB är inte gjorda för mig med större armar... tror Everest är lite bättre i det avseendetPrecis genomgått min första dag med Explorer på armen! Blir alltmer sugen på att köpa ett riktigt gummiband till den, vilka alternativ finns det? Är det bara Rubber B som gäller och är det alldeles för tacky med vitt?