Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Typ 2005-2006?När började inner-boxarna gå från:
Till:
Typ 2005-2006?
Typ 2005-2006?
Låter konstigtMin är från 2003 och har nya boxen som enligt tidigare research ska vara rätt.
Stort tack! Letar en full set, helt i original. Lätt att ta fel på boxarna då
Min är från 2003 och har nya boxen som enligt tidigare research ska vara rätt.
Det stämmer nog inte? Är det en 16570?Min är från 2003 och har nya boxen som enligt tidigare research ska vara rätt.
Beroende på serie, absolut.Kan en från 2005-2007 ha den äldre trälådan?
Det stämmer inte.
Beroende på serie, absolut.
Vad jag har läst mig till bytte Rolex stuk på boxarna under januari 2005. Dock så hade antagligen många AD:s ett lager av gamla boxar, vilket är en av säkert flera anledningar till varför man kan hitta "gamla" boxar på 16570 nyare än 2005.När började inner-boxarna gå från:
Till:
Grattis till nyförvärvet
Tackar!Grattis till nyförvärvet
Bra köp, grattis!
Tack - har funderat på samma sak!Vad jag har läst mig till bytte Rolex stuk på boxarna under januari 2005. Dock så hade antagligen många AD:s ett lager av gamla boxar, vilket är en av säkert flera anledningar till varför man kan hitta "gamla" boxar på 16570 nyare än 2005.
Det där var faktiskt coolt
Skiter väl i länken! Vad ska du ha för natot?!?
Dyrt. Över list.Skiter väl i länken! Vad ska du ha för natot?!?
Åberopar paragraf 1, den sk. KS-andan!Dyrt. Över list.
Ja.
På läder idag. Var väldigt nöjd till min fru förklarade att kombon såg ut som 1992. På ett dåligt sätt kändes det som
Har hon rätt?
Får flytta tillbaka till nato då ...