Hade inte ens gett 30' för den klockan, den är rund som en boll! För 46' kan du få ett riktigt fint exemplar.en bild til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade inte ens gett 30' för den klockan, den är rund som en boll! För 46' kan du få ett riktigt fint exemplar.en bild til
Som de andra har sagt så är detta inget opolerat exemplar...
Ta och jämför lite med min som jag vet är opolerad.
Du bör se lite skillnader.
Snyggt med rakt kapade naton, blir att ta efter!Nej då. Natot har gjort entré inför sommaren igen! Just nu sitter min 16610 på ett grönt nato.
För att inte gå off topic. Några halvkassa skott:
I samband med 3186-verkets lansering. (2008 typ)Hej EXP II vänner!
Jag har nyligen blivit lycklig ägare till 16570 m polar tavlan från 2003. Lyckades komma över ett fullset som kändes bra. Gick från Breitling Superocean till denna som också blev min första Rolex. Nu till en fråga, när graverades Rolex in texten på innerringen?
Tack samtliga för många trevliga inlägg i tråden!
Men sen tillkommer väl 20% i slagavgift så blir ju 37200kr då. Med tanke på skicket samt avsaknad av service historik samt tillbehör känns väl de som ett ok pris.Känns som att den här Polaren gick ovanligt billigt... Väldigt underskattad modell.
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3414/vara/1451473
Jag tycker det verkar vara ett fantastiskt bra pris. Här på KS hade den säkert sålt snabbt om man lagt ut den för ynka 37.200 kr.Men sen tillkommer väl 20% i slagavgift så blir ju 37200kr då. Med tanke på skicket samt avsaknad av service historik samt tillbehör känns väl de som ett ok pris.
De är möjligt men kollar man på nyligen sålda låg det en ute för typ en månad sedan för 39,5 i betydligt bättre skick samt sel+ lugholes, så tycker inte att det är något dunder pris och skulle absolut inte betala mer än det om man inte bara bryr sig om att komma undan billigast möjliga och skiter i skicket.Jag tycker det verkar vara ett fantastiskt bra pris. Här på KS hade den säkert sålt snabbt om man lagt ut den för ynka 37.200 kr.
Väntar på svar mina kära klockälskarekan ni hjälpa vad jag borde erbjuda för denna klockan? den är från 2001 och har både papper och box. service är nyligen gjort
Känner mig lite osäker men en bit över 40k känns väl rimligt ca 45-46, tycker det är lite svårt att bedöma skicket på länken utifrån bilden.Väntar på svar mina kära klockälskare
En lekmannauppskattning är 50-ish. SEL och lugholes, bra kombo. Ser opolerad ut men vad vet jag, jag är halvblind. Fullset är kul. Nyservad är suveränt. Sen att det är den bästa sportstålrolexen är naturligtvis positivt.kan ni hjälpa vad jag borde erbjuda för denna klockan? den är från 2001 och har både papper och box. service är nyligen gjort
Tycker du den ser opolerad ut? Tycker de är lite svårt att säga men tror inte den är opolerad.En lekmannauppskattning är 50-ish. SEL och lugholes, bra kombo. Ser opolerad ut men vad vet jag, jag är halvblind. Fullset är kul. Nyservad är suveränt. Sen att det är den bästa sportstålrolexen är naturligtvis positivt.
En lekmannauppskattning är 50-ish. SEL och lugholes, bra kombo. Ser opolerad ut men vad vet jag, jag är halvblind. Fullset är kul. Nyservad är suveränt. Sen att det är den bästa sportstålrolexen är naturligtvis positivt.
Den är polerad skulle jag säga, säger du också runt 50ish.Tycker du den ser opolerad ut? Tycker de är lite svårt att säga men tror inte den är opolerad.
Tack för tipset!Det är från Everest Bands, köpt här på KS. Jag var tvungen att prova när jag såg det
Det som jag har på min 16570 är gjort till den Daytona så man kanske kan få ännu bättre passform om man köper det här:
https://www.everestbands.com/collec...leather-strap-system-for-the-rolex-submariner
… Men som jag fattade en tabell någonstans på internet så är det samma band på de klockorna.
Edit: Konstigt länknamn, men den länkar till rätt band i alla fall
Om den är nyservad av en AD så är väl allt under 50k att anse som rimligt.Den är polerad skulle jag säga, säger du också runt 50ish.
Tror du kommer bli supernöjd! Inne på min andra nu sel+lugholes är toppen.Tack för svaren det blev ett köp
Tror du kommer bli supernöjd! Inne på min andra nu sel+lugholes är toppen.
Låter bra! Hade en vit förut, riktigt bra den med.Min nya mål kommer bli att kanske skaffa en svart tavla jag kan byta till super snygg klocka du har!