Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ifrågasätter inte Nicklas men är mer på det som Zed säger. Jag googlade ihjäl mig och tog flera sidor som referens förut för att vara säker när jag köpte 16710 och vart jag än läste stod det 2005Japp @christian-h , 16570 F-serie.
Se sida 13 i denna tråd då jag ifrågasatte berört ämne.
Ifrågasätter inte Nicklas men är mer på det som Zed säger. Jag googlade ihjäl mig och tog flera sidor som referens förut för att vara säker när jag köpte 16710 och vart jag än läste stod det 2005
F-serien sträckte sig iofs över början av 2005 fram till D-serien (ca. 2005-2006). Ska man köpa en 16570 från denna period så får man vara beredd på att klockan både kan ha levererats med nya och gamla boxen. 16570 var hyllvärmare och en F, D-serie kan mycket väl ha sålts några år senare med nya boxen trots att den kanske egentligen skulle haft den gamla.Ifrågasätter inte Nicklas men är mer på det som Zed säger. Jag googlade ihjäl mig och tog flera sidor som referens förut för att vara säker när jag köpte 16710 och vart jag än läste stod det 2005
Grymt!
På läder idag. Var väldigt nöjd till min fru förklarade att kombon såg ut som 1992. På ett dåligt sätt kändes det som
Har hon rätt?
Varifrån är remmen? Fint skuren ändra fram till boetten.
16570 med kompis.
Helt ny klocka utan bubblan, snyggt!40mm sommar
Tack! Bubblan var repad när jag köpte klockan beg - så jag frågade min AD om de kunde ta bort den så jag fick testa utan bubbla och sen köpa nytt glas om jag inte gillade det. Jag tycker det är snyggt !Helt ny klocka utan bubblan, snyggt!
Plockat bort den själv?
Det är från Everest Bands, köpt här på KS. Jag var tvungen att prova när jag såg detVarifrån är remmen? Fint skuren ändra fram till boetten.
Hej,
Behöver hjälp. blev erbjuden denna klockan med ett fullt set, från 90- för 46000kr.-
Den har slitage, och har några hårda hack och repor. Undrar om detta kan mildt poleras bort? och har klockan polerads innan? säljaren nekade att den har blivit polerad för men han har bara ägd den i 3-4 år. vad tycker ni?
Nä den där såg inte så rolig ut.Hej,
Behöver hjälp. blev erbjuden denna klockan med ett fullt set, från 90- för 46000kr.-
Den har slitage, och har några hårda hack och repor. Undrar om detta kan mildt poleras bort? och har klockan polerads innan? säljaren nekade att den har blivit polerad för men han har bara ägd den i 3-4 år. vad tycker ni?
Nä den där såg inte så rolig ut.
Den där ser helt misshandlad ut, i det där skicket kvittar det om den blivit polerad eller inte. I mina ögon ser den ut att ha blivit sönderpolerad i sitt tidigare liv.
Skulle nog skippat den om jag va du oavsett pris.
Eller så är priset helt rätt med tanke på fullset och årsmodell
Tack för svar. Får nog vänta på något bättre isåfall
Hej,