• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En tråd tillägnad Rolex explorer II (16570)

Watchpeak

Omega
F4A6AF3D-C1FF-424A-8283-8F0C803FFCD6.jpeg
Jeg fandt denne “explorer” strap på monkeyswag, og tycker den klæder mit 1992 16570 vældigt fint

Älskar de gula index markeringarna!! :woot:
 

FredrikO

Omega
Fan också.... snöat in mig helt på en 16570 som första ordentliga klocka. Som i många tidigare fall var SKX var inkörsporten till det tyngre gardet.
Tyvärr kommer jag behöva vara OWG ett bra tag efter ett inköp av en 16570, så vad säger ni, 3185 eller 3186? Vit eller svart?

Vit är ju verkligen GRYM sommardinka men känns som att svart flyger lite bättre under radaren som året runt-klocka?
 

VOES

Omega
Fan också.... snöat in mig helt på en 16570 som första ordentliga klocka. Som i många tidigare fall var SKX var inkörsporten till det tyngre gardet.
Tyvärr kommer jag behöva vara OWG ett bra tag efter ett inköp av en 16570, så vad säger ni, 3185 eller 3186? Vit eller svart?

Vit är ju verkligen GRYM sommardinka men känns som att svart flyger lite bättre under radaren som året runt-klocka?
Vit såklart! Med 3185 och sel med lugholes :cool:
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Fan också.... snöat in mig helt på en 16570 som första ordentliga klocka. Som i många tidigare fall var SKX var inkörsporten till det tyngre gardet.
Tyvärr kommer jag behöva vara OWG ett bra tag efter ett inköp av en 16570, så vad säger ni, 3185 eller 3186? Vit eller svart?

Vit är ju verkligen GRYM sommardinka men känns som att svart flyger lite bättre under radaren som året runt-klocka?
Svart 3186 eller vit 3185 ;)
 
Topp