Watchpeak
Basic
Jeg fandt denne “explorer” strap på monkeyswag, og tycker den klæder mit 1992 16570 vældigt fint
Älskar de gula index markeringarna!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jeg fandt denne “explorer” strap på monkeyswag, og tycker den klæder mit 1992 16570 vældigt fint
Wow, mega snygg...
Wow, mega snygg...
Kan folk sluta lägga upp snygga bilder på 16570 med svart tavla. jag trodde jag hade bestämt mig för vitt nu vill jag ha en svart med
Wow, mega snygg...
Kan folk sluta lägga upp snygga bilder på 16570 med svart tavla. jag trodde jag hade bestämt mig för vitt nu vill jag ha en svart med
Det går fortfarande att köpa tavlor till 16570. Cirka 7000:- inklusive visare.Wow, mega snygg...
Tar de 7K för tavla ny tavla och visare, det var ganska mycket.Det går fortfarande att köpa tavlor till 16570. Cirka 7000:- inklusive visare.
Tror det landar på det. Min är inne på service + tavelbyte just nu.Tar de 7K för tavla ny tavla och visare, det var ganska mycket.
Jag har en svart tavla till min som jag hade tänk byta till i höst, bara haft vit på min så länge jag haft den.
Får du behålla den gamla tavlan?Tror det landar på det. Min är inne på service + tavelbyte just nu.
Inte ens frågat. Räknar kallt med att jag får behålla. Annars blir det dyrt i längden!Får du behålla den gamla tavlan?
TackWow vilken bild
Du borde byta den där mot en som är mindre patinerad... typ min!
Haha ja den är mysig, så mysig att jag tror att jag behåller denDu borde byta den där mot en som är mindre patinerad... typ min!
*obs, menar ej fisken. Min fisk är precis så patinerad som jag vill ha den.
Vit såklart! Med 3185 och sel med lugholesFan också.... snöat in mig helt på en 16570 som första ordentliga klocka. Som i många tidigare fall var SKX var inkörsporten till det tyngre gardet.
Tyvärr kommer jag behöva vara OWG ett bra tag efter ett inköp av en 16570, så vad säger ni, 3185 eller 3186? Vit eller svart?
Vit är ju verkligen GRYM sommardinka men känns som att svart flyger lite bättre under radaren som året runt-klocka?
Svart 3186 eller vit 3185Fan också.... snöat in mig helt på en 16570 som första ordentliga klocka. Som i många tidigare fall var SKX var inkörsporten till det tyngre gardet.
Tyvärr kommer jag behöva vara OWG ett bra tag efter ett inköp av en 16570, så vad säger ni, 3185 eller 3186? Vit eller svart?
Vit är ju verkligen GRYM sommardinka men känns som att svart flyger lite bättre under radaren som året runt-klocka?
Vit såklart! Med 3185 och sel med lugholes
Svart 3186 eller vit 3185