Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svart, 3185, tritium, lugholes, kärlekFan också.... snöat in mig helt på en 16570 som första ordentliga klocka. Som i många tidigare fall var SKX var inkörsporten till det tyngre gardet.
Tyvärr kommer jag behöva vara OWG ett bra tag efter ett inköp av en 16570, så vad säger ni, 3185 eller 3186? Vit eller svart?
Vit är ju verkligen GRYM sommardinka men känns som att svart flyger lite bättre under radaren som året runt-klocka?
Tritium och SEL går inte att få ihop va?Svart, 3185, tritium, lugholes, kärlek
Går såklart om man byter länk Har kört med länken från min 16610 på 16570 ibland.Tritium och SEL går inte att få ihop va?
Har jag fattat rätt om det är lug holes på alla fram till 2002, men SEL + lug holes på 2000-2002?
Jo, det förstås. Men jag tänkte från fabrik. Tritium ser mysigt ut, men vet inte riktigt om det flyger hos mig. Lutar nog mer åt luminova.Går såklart om man byter länk Har kört med länken från min 16610 på 16570 ibland.
Personligen tycker jag att lugholes och tritium trumfar SEL!
Kanske dum fråga men jag kan jag sätta SEL på min 16570 från 1999 som har lugholes? Någon speciellt referens jag ska leta efter på länk?Går såklart om man byter länk Har kört med länken från min 16610 på 16570 ibland.
Personligen tycker jag att lugholes och tritium trumfar SEL!
Det kan du Min 16610 länk passar som sagt! Kommer inte ihåg reffen just nu men kan kolla upp om du vill!Kanske dum fråga men jag kan jag sätta SEL på min 16570 från 1999 som har lugholes? Någon speciellt referens jag ska leta efter på länk?
Bjuder på bild.
Jättegärna! Tack så mycket.Det kan du Min 16610 länk passar som sagt! Kommer inte ihåg reffen just nu men kan kolla upp om du vill!
ÅterkommerJättegärna! Tack så mycket.
93250 heter min 16610 länk som passar braJättegärna! Tack så mycket.
Tack så mycket! Glad midsommar93250 heter min 16610 länk som passar bra
Detsamma!Tack så mycket! Glad midsommar
Kan bara instämma, vacker exemplarKvällens klocka
Tror det var 7000 kr, någon annan kanske har mer koll?någon som vet var och hur mycket det kostar att köpa till en black/vitt dial til sin 16570?
Ungefär 7000:-.Tror det var 7000 kr, någon annan kanske har mer koll?